Saturday, January 14, 2012

~wuwuwu~


tadi petang tengah tido time dok hujan2..
memang feel habis la..
sekali ada orang ketuk pintu..
tengok kiki dok angkat2 barang dia dah..
ok dia nak balik dah..
hoii sedih nye la punn...

tunggu dia settle angkut barang semua..
then tiba la time untuk salam2 kan..
hati rasa sangat berat untuk berpisah..
to say goodbye is hard..
tapi kena ingat setiap pertemuan ada perpisahan..
hmmmmm...
lepas salam2 peluk2 semua aku hantar dia dari bilik ja la..
tengok sampai kereta kancil BES dia yang banyak berjasa tu hilang..

lepas maghrib tengah siap2 nak pi makan ada sms masuk..
bila check sms from kiki..

shikin, thank you for being an entertaining friend!
gonna miss your laugh!
keep in touch!
good luck exam..
buat betul2 even ramai balik..
kirim salam kat family kau ye..
and salam to ika too...

ok rasa nak nangis baca..
tapi sebab depan ika kena tunjuk jiwa kental la kan..
nangis dalam hati saja la..
this is the bad part of being final year student..
kena berpisah dengan kawan2...

sekarang aku bangga dengan cara aku gelak..
even bunyi macam hantu mengilai kadang2..
at least orang still akan ingat aku sebab cara aku gelak..

to all my friends..
i LOVE you all...
xoxo
okbai..

No comments: