Saturday, January 14, 2012

~buka buka!! buka buku!!~


aikk tajuk macam familiar meh???
itu ayat buka buka boleh jumpa dalam video demo mahasiswa malam new year tu..
hahahaha...
dalam vlog anuaq hadi yg latest pon ado..
serius lawak okkk..sila tengok..
btw, english accent kau sangat sexy la dik..
jatoh chenta ahkak tau...
*eh tetiba ja kan*

hmm rasa macam lama tak update blog..
awal2 exam hari tu rajin sangat..
lepas tu rasa malas ja...
tapi idea banyak nak buat bahan..
amacam tu??
idea+malas=idea terus terperuk dalam otak la jawabnya...

sekarang tinggal 1 ja paper lagi...
yeeeehoooooooo!!!!!!!!!!!!!
paper tu on 18th..
then on 19th aku akan balik ke penang for good..
one word: bliss..
rasa dup dap dup dap macam nak jumpa bakal suami pulak kan..
sebab less than one week aku akan jumpa penang yang dirindui itu..

about exam???
hmmm berdoa semoga dapat good result...
exam sem ni boleh tahan jugak la..
aku pon tak tau la masalah aku dengan exam ni..
dah la aku ni jenis fobia bila exam..
tambah pulak dengan penyakit tak cukup masa..
geram2!!!!!

sekarang ni ramai dah habis exam..
budak2 batch aku kat blok ni ramai dah balik...
yang kawan2 aku..ina dah balik pagi tadi..
sedih tak dapat jumpa dia before dia balik tadi..
dasar tidoq tak sedar diri...
kiki pulak balik malam ni..
huaaa sedih ok..
sayu hati ku sayu...
wuwuwuwuwuwuwu...

bila dengar lagu graduation by vitamin c tu rasa macam nak nangis..
rasa macam eh kejap nya masa berjalan..
3 1/2 tahun tu..
harap nanti time hantar report boleh jumpa...
lepas ni masing2 akan bawa haluan sendiri..
good luck for your future...

tangok orang semua habis exam buat aku lagiiii tak dak mood nak study..
sebab aku pon tak sabar nak packing barang for the last time..
tapi kali ni packing angkut masuk kereta semua..
tak payah nak tertonggeng angkat masuk stor..
hmm tak pa tak berapa hari lagi ja ni..
SABAR..

owh satu lagi aku kena tukar tempat praktikal...
hari tu CUIC (centre yang uruskan praktikal student uum) call..
dia suruh tukar tempat sebab company yang aku pi interview tu problem..
few days before tu aku siap mimpi buruk ok pasal company ni..
sebab banyak coursemate aku cakap company tu tak bagus..
dorang dengar dari senior yang pernah pergi intern kat sana..
happy jugak la sebab depa inform aku before aku dah start praktikal..

yang tak happy nya baru nak bagitau..
sebulan before aku start praktikal????
itu kerja gilo nama nya...
dengan nak hadap exam lagi dengan nak pikir company mana..
sebab aku cakap aku nak cari sendiri dulu..
kalau tak dapat baru aku suruh CUIC cari kan..
serabut jugak la aku time tu..
banyak jugak la tempat aku call and send resume..
last2 dapat respon jugak dari banyak2 tu..
lepas satu masalah ok kalau tak hari2 dok pikir nak intern kat mana la aku ni..
legaaa...

tu ja kot untuk hari ni..
nanti mak update lagi ok...
byeeee...




No comments: