Saturday, January 21, 2012

~home~

at last after 3 and half years aku berhempas pulas *tipu sangat*..
terkapai-terkapai *betul sangat* nak habiskan degree ni..
habis jugakkkkk...
alhamdulilah..
tapi ada praktikum untuk fulfil credit hour la kan..
plus final exam punya result pon tak keluar lagi..
tapi doa ja la semua akan baik2 ja..
as long as aku dah tak perlu ke uum lagi aku anggap ja la memang dah habis..
hehehehe...

malam rabu tu balik2 exam dengan rasa geram..
sebab 2 jam setengah tu tak cukup untuk aku..
4 soalan dipecah kepada 3 setiap 1 ...
banyakkkkk la tu kann??
dah la sekarang masa ni aku rasa jalan dengan lebih cepat..
budak lain pon komplen tak cukup masa..
huarghhhhhh..
aku target paper ni A kot...
=(

geram2 pon balik2 tu jerit la jugak sebab final paper aku kat uum ni dah habis..
happy seyh..
so mari lah kita enjoy every moment yang ado tu..
online jap then dalam 12++ am baru nak start packing..
gigih aku dengan ika packing barang pagi2 buta tu..
semua dah senyap sunyi kami yang dok bising lagi..
dalam pukul 3 lebih tu masak maggi together for the last time jugak..
bagus sangat kannn..
tu la petua untuk kurus ye adik2...
=D

penat tok sah cakap la...
memang penat gilaaaaaa...
sebab aku 1hari tak rest ok sebab petang tu dok pulun study..
malam tu tertonggeng tonggeng packing barang..
sakit pinggang ai tau...
pukul 4 lebih jugak la baru tidoq..

hari khamis tu pukul 9am mak aku call yang dia dengan abah aku dah nak sampai gurun..
hulamakkk awal nya bertolak kan..
padahal mata ni liat nya nak buka..
terus bangun and sambung kemas yang tak habis lagi..
then dalam pukul 10 lebih aku dah blah from uum..
salam2 dengan ika..sebak jugak tapi biasa la aku mana reti nak menangis sangat..
gelak2 ada la..
mata ika dah berair kot..
hampeh kan aku ni???
so goodbye uum!!
insyallah ketemu lagi yaa..

sampai rumah petang tu kena angkut bag2 dengan troli..
lepas tu pening mana nak humban segala arang aku ni..
serius banyak kot...
so aku decide nak sumbat dalam "my mini office"
malam tu lepas maghrib sambung tertonggeng kemas "mini office" aku ni pulak..
gigih sangat kan..
penat pon tak hilang lagi..
kemas punya kemas membawa sampai ke hari ni tak siap2 lagi..
sebab aku terlebih rajin kemas 2 rak baju kat luar bilik ni..

apsal la banyak sangat baju kat rumah aku ni??
ye rumah aku kaya baju..
so kalau pencuri masuk sila la ambik baju yang dah tak berguna tapi masih diperam kat rumah ni..
sat gi dia pulak tertimbus dalam timbunan baju..
bulan puasa tu berbungkus dah buang ok tapi still banyak jugak..
haihhhhh...

bahana nya sampai hari ni pinggang aku sakit lagi..
and badan pun dah sengal2 ni..
dah la tadi kena angkat barang2 aku ni naik atas pulak..
hei untung laki aku nanti dapat bini boleh jadi bibik..
ghajin buat kerja..
hehehehehehe...

ok la better stop now..
nak kena tidoq..
byeeee...