Thursday, December 29, 2011

~my last final exam, insyallah~


hoi..hoi..
sopan sungguh aku kan????
hehehehe

ok sekarang ni semua student uni tengah mood final exam..
termasuk la aku ni..
insyallah my last final exam as undergraduate student..
tapi mood nak study tak mari lagi ni..
punya pemalaihhhh nauzubillah....
padahal exam nya start ahad ni..

kadang2 kalau banyak sangat tips pon boleh buat malas nak study..
sebab serabut sampai tak nak nak study mana...
huarghhhhhhh...
rasa macam nak lari balik penang tengok final maharaja lawak mega esok..
dah la ada aaron aziz..
lepas tu sabtu aku balik uum..
ahad pi exam dengan otak kosong..
lepas exam menangis la kau sorang2..
hehehehehehe...

eiii rasa tak sabar nak habiskan sem ni..
lepas tu nak say bye2 to uum...
kalau tak dak paper sangkut la..
harap2 tak dak la kan..
amin..

as usual tiap kali exam selera makan bertambah-tambah...
lepas tu laptop ni jadi ancaman untuk diri sendiri...
sebab study sikit..
online banyakkkkk....
so untuk memotivate kan diri aku ada la buat background lap top..
konon nak memotivasikan diri..
tapi tak motivate pon..
camno ni haaa?????


ini la background nyeww...hehehe..omel tak??? *pangg bagi*


meh nak tunjuk my examination time table...

strategic management (1/1/2012) *kelas sangat aku exam time new year*
brand managemnt (7/1/2012)
marketing seminar (9/1/2012)
principle of communication (13/1/2012)
service marketing (18/1/2012)

best kan?????
#tddmka
sebab 1st and last paper tu lama sangat gap...
saja nak aku stay lama2 kat sini..
tapi tak pa akan ku cuba harung exam ni dengan senang hati walau tak berapa nak senang...
hehehehee...
dah2 nak sambung study...



No comments: