Saturday, December 31, 2011

~end of 2011 so say hi to 2012~

oihhhh sat ja rasa dah nak naik tahun baru...
rasa baru ja sambut 2011 sambil tengok bunga api dari tingkap rumah..
hahahaha...
tup..tup dah nak 2012..
cepat sungguh masa berjalan kan???

ok nak flashback balik apa aku buat, apa yang jadi and achieved pada tahun 2011...

2011 adalah tahun aku makan angin..holiday memang bestttt..

january-kl/genting


june-medan, indonesia


july-kl/melaka


november-singapore


2011 jugak aku kehilangan tok ndak aku (january)
and latest my beloved tok mak..(september)..
so sad.....

2011 jugak persahabatan antara geng2 jejari di uji...
owhhh sedih sangat time ni tau...

2011 jugak banyak ubah aku ke arah kebaikan...
alhamdulilah...syukur tak terhingga...

2011 telah jadikan aku peminat bola hanya bila team harimau malaya main..
memang unsangkarable...hehehe..
i love u safee sali..*auwww gewdik nyewww*

2011 jadikan aku lebih banyak kasih sayang pada kekucing di rumah aku..
dan jugak babies... macam tak percaya???
sila laaaa percayaa...
oh my.. kittens and babies are so adorable!!!
tapi aku diskriminasi sikit la..
hahahaha...

2011 jugak tahun aku mengalami kegemukan maximum..
eh bukan sejak azali aku ni gemuk ke????
serius rasa nak hiris semua lelemaks tepu ni baling kat orang kurus..
so that aku boleh hot macam fazura...
*verangan lagi*

2011 jugak family kami diuji dengan perangai hasad dengki manusia...
sabar banyak2...

2011 jugak jadi sejarah dalam hidup bila 1st time dapat dean's award...
ya Allah syukur sangat5....
even masa last sem punya exam banyak dugaan yang aku terima..
tapi Allah balas tu semua dengan hikmah yang aku tak pernah sagka..
helloo..aku ni bukan rajin study beriya-iya..
esok exam baru dok hegeh study..
sebab tu baru nak merasa dapat dean's award masa sem 6..
harap this sem aku akan usaha lebih lagi..




so tutup buku 2011..kita buka buku 2012..
im welcoming 2012 with open arms..

2012 akan jadi tahun yang sangat menarik untuk aku dan family aku...
aku akan melalui fasa baru dalam hidup..
bukan lagi student...
insyallah feb ni aku akan start intership aku..
and kalau tak dak apa2 insyallah aku akan graduate on october 2012..
cant wait for that moment yawww!!!

aku jugak perlu bersungguh nak kuruskan badan..
sebab dah ramai sangat tegur aku makin gemuk..
tsk..tsk..tsk..
mak aku pon dok bising..
aku and lala dah buat deal masing2 kena kurus before jumpa balik june/july ni..
masalahnya lala dah invest untuk senjata kurus..
aku??? tunggu la habis exam ni..hahahaha..

2012 jugak aku tengah plan nak holiday berdua lagi dengan lala...
just two of us..
macam pi kl/melaka hari tu..
best wooo..
feeling backpackers...
hahaha...

2012 jugak tahun aku mula mencari kerja...
dah habis dah zaman blajaq so marilah kita bekerja..
kalau tak dak rezeki dengan company yang aku buat internship ni..
kena la usaha gigih mintak kerja lain..
macam nak try keja bank..

insyallah 2012 jugak akan ada perubahan dalam family aku..
hehehehe....

aku jugak harap 2012 akan mengubah aku jadi lebih baik dari semua segi..
hamba Allah yang lebih taat dengan segala suruhan..
anak yang baik pada parents aku..
lebih banyak tanam kan sifat sabar...

hope 2012 will bring me happiness...
amin..
but now kena focus untuk final exam dulu...
chiaowwww....


No comments: