Wednesday, November 2, 2011

~hectic week~


hi uollssss...
dah seminggu lebih aku kat penang sebenar nya...
since isnin last week..
sem break sampai 12 nov..jgs jeles yeww..
lupa nak bagitau..
*macam korang kesah kan???*
hew hew..

cuti pon tak cuti la sangat kan...
esaimen banyak wey nak kena settle masa cuti ni...
cuti pon rasa tak aman sebab hari2 pikir esaimen...
tapi takat pikir ja la start nya belum jugak...

bila seminggu dah lepas tetiba ingat eh dah nak raya haji..
lepas tu cuti dah nak habis la makna nya...
tapi aku tak start buat apo2 laie...
bagus sangat kan....
stress sorang2...
suka sangat bagi pressure diri sendiri...

esaimen aku kena siapkan time cuti ni:

1) life journal untuk 30 days for branding subject..
2) kena baca 8 out of 10 jurnal untuk SM dan cari point penting..
3) kena siapkan part aku untuk group esaimen subjek service marketing

macam sikit meh????
tidak ye banyak aku rasa tambah2 yang no.2 tu...
rasa nak fengsan...
kenapa 8??? sebab lagi 2 tunggu balik uum la..
aku tak print out lagi..
hehehehe...

menambahkan kebizian aku ialah khamis ni mek ada interview uolls...
mek takuit sangattttttt plus nebes....
interview untuk internship aku next sem..
since dapat reply email dari company tu..
sampai la sekarang aku dok pikir nak study apa...
aku mana pernah pi interview formal2 ni kan..
sekarang ni aku tau study pasal company tu ja la..
tapi hal lain???
nak study pasal marketing tapi tak tau nak study apa..
buku pon tak bawa balik..
harap2 dia tanya pasal 4P's dah la...
mesti laju ja aku jawab...
tapi risau gak kalau dia tanya jugak la pasal term2 marketing..
kata nya study untuk exam kan merasa la nak ingat balik semua tu...

hmmm nak baca isu semasa aku rasa macam tak related dengan company ni..
tapi aku tengok jugak la bahagian bisnes kan..
kalau tetiba dia tanya tak dak la nampak kebodohan aku sangat...
hal baju dah settle...
hehehehehe....yang tu memang awal settle...
hope everything goes well..
aminnn...

raya haji dah nak dekat kan...
so mak aku dah tugas kan aku untuk buat kek 2 bijik...
so jumaat ni harus la aku bertungkus lumus di dapur...
sebab sabtu dah nak balik kampung..
aku plan nak buat red velvet and tiramisu..
yumssss....

eh bahana cuti aku makan sangat banyakkk...
*macam tak biasa pulak kan*
abis la program diet yang ku amal kan 2 week before sem break..
tapi masih boleh di control...
vangga jugak sebab aku boleh control makan nasi..
bukan tak tau aku ni dulu tak boleh berpisah dengan nasi...
hehehehehehe....

tapi tadi telah makan 3 keping roti telur with melt cheese...
lepas makan rasa insaf...
hahahaha...
tak pa after cuti kasi pulun balik naa..
dah la babaiii...

No comments: