Sunday, October 30, 2011

~bila tak berajaq ni la jadi nyewww~


sapa yang tak berajaq tu????

*




*



*



jawapannya ialah bontot yang tak berajaq...

tak berajaq sebab suka kentut merata-rata tak kira tempat..
aku rasa ada ja orang lain yang pernah rasa masalah ni..
termasuklah aku...
sebab aku tengok family aku pon sama ja...
hehehehehehehe....

bukan sengaja ok nak kentut merata ni..
ingat aku ni tak beradab sangat ka???
tapi kan kadang2 angin tu macam tak boleh lagi nak ditahan...
and secara spontan terkeluar sendiri...
even kita dah try sedaya upaya nak tahan dari kentut kat public...

aku ni nak kentut depan kawan2 walaupon bff tetap la sogan nak mampos...
takuit la kan sekali kentut bau teloq...
apa macam??????
aku ja la sedap bau kentut sendiri..
orang lain boleh fengsan okkk...

sebab tu la selagi boleh aku akan tahan dari kentut kat public..
tapi kalau dah tak tahan terpaksa la lepas kan jugak..
tu kes kentut dah dihujung tanduk..
tak pon over menahan sampai terkentut spontan...

macam tadi pi gurney...
berangin pulak badan ni hari ni kan..
so aku terkentut beberapa kali kat public tanpa dapat dikesan..
hahahahahahahahaahaha...gila vangga mak kan???
saja tau time aku dah vogue de vass la baru bontot ni nak buat hal..
sampai rasa nak sumbat kapas dalam bontot......
heeeeeeee....
eh tapi sat gi terlepas kentut jugak teraboq pulak kapas kat tengah jalan

so conclusion nya..
train la bontot anda untuk berajaq sikit..
so tak dak la melepas merata ikut suka hati dia ja..
kang tak pasal diri sendiri malu nanti...


No comments: