Friday, July 29, 2011

~safee sali =)~


tetiba sekarang aku boleh terminat bola ok...
dulu memang tak ahh nak layan tengok bola segala bagai...
semangat patriotik meresap masuk aku rasa...
tapi aku layan kalau harimau melaya main ajo la..
hehehehe...

tadi tengok game tiger vs lion...
sakit hati dowh!!!
dengan player singapore banyak berlakon nya...
goal keeper tu dok sakit2 kepala lak..
aku hentak kepala kau betol2 kat tiang gol tu baru tau...
yang player malaysia main pon jap ok jap tak ok..
tapi totap la den sokong malaysia kan...
katanya patriotik...

bila goal tadi by safee sali..
riuh rumah aku ok..
sebab semua jerit gumbira...
tak pernah ok selama ni..
sebab selalu abah aku ja jerit sorang2 sebab dia ja yang layan bola..
tapi hari ni satu family semangat...
dengan mak2 aku pon sama...

tapi yang tak best nya tadi ada penyokong malaysia dok main laser lak..
entah apa2 ja kan...
jangan la emosi sangat...
relax2 dah la...
kau main laser malaysia dapat nama busuk lak nanti..

apa pon next time cuba lagi ye malaysia...
praktis banyak2 sikit...
thanx KFCM sebab banyak gagalkan kan singapore dari dapat gol..
and safee sali sebab bagi sebijik gol kat malaysia...
owhh i love u safee sali!!!!!
*minat tengok bola sebab dia la*
sexy dowh dia ni...


No comments: