Monday, August 1, 2011

~ramadhan tiba lagi~


alhamdulilah bertemu lagi aku dengan ramadhan tahun ini...
bulan yang ditunggu-tunggu oleh semua umat Islam
so aku nak wish salam ramadhan kepada semua readers blog aku...
semoga ramadhan kali ini akan lebih baik dari sebelum nya..
dan sama2 lah kita tingkatkan amalan di bulan mulia ini..


ramadhan tahun ni aku rasa paling gembira untuk aku..
terasa ke-excited-an nya nak sambut..
after 4 years akhirnya ramadhan this year aku dapat sambut dengan family..
sebulan penuh ok...
tak ke kau akan rasa alahai bahagia nya hidup ini..


start dari matrik sampai la ke tahun lepas asyik la puasa di tempat orang...
aku akan balik beberapa hari before raya..
tak merasa berbuka sama2 masa first day puasa..
last year or last 2 years sempat sahur je masa first day tu...
sedih ok rasa tu..
hari2 buka nasi bungkus..
sahur roti tu ajo sampai nak telan roti pon dah tak lalu....
punya nak bagitau tak bervariasi nya menu aku..
bila baca blog orang lain..
makan best2 bila berbuka..
sentap hati mak okehh...


so this year bila cuti sem termasuk dalam bulan puasa..
akulah manusia paling gembira di donia ini...
hehehehehe...
sebab aku boleh merasa nikmat sahur sama2 family..
berbuka sama2 dengan masakan mak aku yang best2..
boleh tolong mak aku kat dapur..
boleh terawih sama2...
alahaiiiiiiii...,
nikmat betol kan...


akhir kata..
kepada kawan2 aku yang tengah praktikal kat kl tu...
selamat menempuh puasa sambil bekerja ye...
=D

No comments: