Thursday, July 21, 2011

~haihhhhhhhhhhhhhhhhh~


sabar je la hati oiiiiiiiiiiiii....
*ok enough!!*


aku ni banyak idea nak update...
tapi tahap kemalasan tu...
mengatasi segala-galanya...
haihhh....

mak aku pon dok bising sebab mulut aku ni tak habis2 cakap malas...
hahahahaha...
nak buat tu malas nak buat ni malas...


tak pa la this week kena jadi rajin sikit...
cukup sebulan dari bercuti di negara jiran...
aku nak pi holiday lagi...

yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.com!!!!


tapi kali ni dalam malaysia je la kan...
pi kl dengan cik lala kesayangan hamba tu...
aku akan pi sabtu ni...
tak sabar nak jumpa geng2 uum...
tak sabar nak jumpa farhanaz and farah...
rinduuuuuuuuuuuuuu gilaaaaaaaaaaaaaaa....
haihhhh can't wait!!


hope lepas balik bercuti ni boleh la terus meneruskan hidup dengan aman....
sebab dah jumpa wajah2 kesayangn hamba kan..
dan tumpukan pada ramadhan...
kejap ja kan dah nak puasa..
ha korang dah habis ganti puasa ke tidokk???
aku dahhhhhhhhh....
this year la aku paling laju ganti puasa...
bangga dengan diri sendiri...
=D


ok bye!







No comments: