Tuesday, November 23, 2010

~weehee syoknye exammm~

salam 1 malaysia semua!!!!
*amboi skema btol tuan blog ni ye*


sekarang aku tgh demam exam tau...
ni bkn demam tipu2..
tapi betol2 punya....



elok lps raya haji semua simptom2 flu, batuk and demam muncul..
secara tiba2!!!!
pd hal masa raya haji menelan bagai kan syaitonnn!!!!
nice huh???
dah nak exam sakit lak..
tu nama nya dugaan dan cobaan....



so aku telah kembali ke uum sabtu lps...
bersama obat2 yg dibekalkan doc yg check org nak x nak..
sbb kalut nak keluar lunch..
hampeh punya doc..
selamat kena byr rm1.00 je..
hik hik...



fyi, aku da selamat lps 1 lg paper isnin pg...
fuhhh legaaaaa....
tapi 4 paper masih menunggu aku dgn penuh sopan...
kemalasan sungguh la..
pikir nak blk rumah and cuti ja ni...
amboi x puas lg cuti study week sampai 3 weeks kau...
hehehehheehe....
x bersyukur betol bdk gemok ni!!!


di sini aku serta kan jadual final exam aku utk sem ni:

marketing strategy and analysis (28/10)
mandarin II (22/11)
sales management (3/12)
business accounting (4/12)
retailing management (8/12)
marketing research (12/12)


13/12/2010...
tarikh keramat ni..
saya bebas uolsssss!!!!!!!!!!

blh berjimba sakan noks...
x sabau ni ha...
poyo je kan...
baru lps 2 paper dah igt nak berpoya je..
tu la bdk2 zaman sekarang...
=p



ok nak share pic masa raya haji sket...
tgk la aku yg besaqq gila pakai baju raya ni..
huh x suka!!!
*padahal makin gemuk tp x mau ngaku*




raya di kampung...






raya kedua di johnnys!! nyum2!!!


tuan blog nak glamer jugak...


hoih nak upload pic sampai 2 hari tau dak???
dah la kena upload satu2...
hampeh btol blogger ni..

No comments: