Friday, November 5, 2010

~bad or good news??~


ohoiiiiii....


final exam uum ditunda ok!!!!
DITUNDA!!!!!!
gara2 banjir kt kedah...


reaksi aku???
suka tp x suka...
*confuse*



exam hanya akan start lps raya haji...
huaaaaaaa....
semua exam before raya haji akn ditunda ke bln 12..
*x tau nak senyum ka nak nangis*



suka sbb ada byk masa lg utk aku study..
cea...study la sgt kn..
hak hak..



tp yg x suka nya lg byk la aku rasa..
sbb exam akn abis lmbt la gitu..
kalau ikut jadual asal aku abis final exam 3 dec..
tp dah sbb kes tunda menunda ni..
exam aku akn abis on 12 dec!!!
nice huh????



aku rasa lg cpt abis lg bgs...
sbb rasa hilang bebanan ni..
and cpt la sket aku nak berfoya foya..
kalau ikut jadual asal lps raya haji aku just tinggal lg 2 paper..
tp bila dah exam start lps tu maknan nya....
aku ada 5 paper lg...
sukanyaaaaaaaaaaa makkkkkkkkkkkkkk....



one more thing..
5 dec ada kenduri kawen kwn skolah aku..
huhuhu...
dah la aku mmg tunggu kenduri dia..
tp x pa..
aku akn try utk pulang..
selamat time tu x dak paper..
tsk..tsk..


tapi x mengapa la..
cool n relax...
nikmati masa yg ada ni sebaik nya..
ada hikmah disebalik yg berlaku..
*ewahh ayat hg shikin...*



selamat aku ada bw blk nota jugak...
kalau idok mampos aku..
hihihihi...
better stop now..
daaaa...

No comments: