Tuesday, November 2, 2010

~uum banjir!!!!!~

baru lps tgk video uum banjir kt fb...




uishhh teruk jugak eh...




dah ghupe laut dah aku tgk...
mesti biawak besau2 dok berkeliaran riang ria...




sampai jln kt changlun pn tutup...



sian ye kt mereka2 yg tersadai kt uum tu..
termsk kwn aku yg tersadai di alor star..
hik hik hik...



and kesian jugak pd yg konvo...



konvo dlm hujan x feel weyh x feel...
x blh nak ber-cam whore sesooka hati..



hope cpt la surut nye..


kalau x mcm mana gue mau pulang ke uum???



kang ada yg x exam nnt...



sapa nak bertanggungjwb huh????



kpd mereka2 di uum semoga banjir ni akn mebuat kn kamoo semua rajin study..
jgn asik nak tidoq ja..
mentang2 sejuk kan...

ok la tu je nak bg tau..
daa...

4 comments:

MiSz LoViNg said...

ang xleh balik....jalan sume tutup..x bg ang balik.. :P

setan said...

pergi mati

hafizal said...

dah banjir x yah balik umah lah, so terperap je lah kat DPP tu, study lg bagus.. hehe :-)

mishungu said...

ika~ok mmg aku x mau blk..lps raya haji i blk la..


setan~apsal dgn kau ni ha????dtg blog aku sila ckp elok2...kalau x reti sila blah...


hafizal~owh lg heaven kt rumah ni ha..hahaha..