Sunday, October 3, 2010

~oyte2~


salam semua....
aku kembali bersiaran....


bkn x nak update tp....
byk sgt halangan yg harus ku rantangi....


bila x dok dpn lappy ni...
byk gila idea dlm kepala hotak ni..
nak story psl tu la ni la..
byk sgt inspiration...
semua main draft dlm otak je..
sng...
jimat masa...


tp tu lah...
dah nama pn draft dlm otak yg makin berkarat ni...
sbb suka sgt mkn asam...
so bila aku dok dpn lappy je...
damn!!!!
blank uollss...
blank otak ai ni...
dah x i gt apa yg nak diupdate sgt tu...
grrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*mrh dgn diri sndri sbb x pandai jaga otak*

lg pn line tenet kt sini ada gelong sket...
brapa hari dah aku try nak log in blog comel ni..
semedang x dpt..
sakitttt hati ai ni tau...
semangat dah membara sekali dikeok kn olh line tenet yg slow mcm kura2...


ni dah dpt hati manyakkk suka...
blh la slalu update...
cea...poyoness...
skali tgk sunyi jugak kn...
hehehehe...


ok la tu je nak membebel...
mata berat gila dah ni...
ni semua penangan psl add drop la ni..
dok bising2 kata start 8 am hari ni..
aku yg class 9.30 am ni pn gigih la bgn awal kan...
skali yang hadoooooooooooo....
tipah tertipu tau x????
add drop 6 oct ni la dey!!!
akibat nya dlm class td aku adalah mengatuk tahap gaban..
*apakah gaban???*
buat aku nak mencarutss *&^%$#@@! ja..
tp x tau nak caruts kat sapa kn..
HEA kah??? penyebar rumour ni kah????
lg baik caruts dlm hati...
x la bertambah dosa sgt kan...

so dadaa darls!!!!

No comments: