Friday, September 17, 2010

~whut a day~



cool habis la konon spell what cmtu???
hehehe...


tuan blog kembali lps mengawaykan diri utk seminggu...
mcm kan raya sakan ja bunyi kn...
tapi sebenar nya adalah nan adoooooooooooooooooooooooooooooo...


raya thn ni adalah sangat x bestttttt...
harap kan baju raya je gempak..
huhuhu..
*x malu puji baju sndri*
may be faktor duit raya berkurangan sedikit jugak menjadi punca...


ok x mau cite psl raya ni..
sayu hati ku sayu nnt..
aku nak cite psl aku sndri...

start dr hari isnin sampai la hari ni...
aku mcm x cukup tidoq jaa...
pg2 kena bgn awal ok..

ni jadual aku bgn tidoq start isnin ari tu:

hari isnin pkl 7.30am...
selasa pkl 8.30am...
rabu pkl 9.30am...
khamis pkl 8.15am..

hoih ni kira awalllllll la utk aku yg kuat membongkang ni..
dah la tidoq semua pkl 2am and above..
mana cukup wei tidoq nya...
kena bgn awal sbb tlg mak aku kt kedai...
kan cuti2 ni ramai org..

tapi paling x sanggup adalah hari ni..
khamis bersamaan 7 syawal...
semlm nya aku tidoq pkl 4.30am..
time tu parents aku pn dah bgn nak pi meniaga...
sbb nya nunggu brownise aku siap berjangguit weiii...
mcm nak ambik buang dlm tong sampah ja time tunggu tu..

then pkl 8am sumthing my mom called srh keluar kedai...
huaaaaaaaaaaa....
gigih la bgn jugak kn..
kata ank mithali harusla jd superwomen pi tlg mak dia...
sampai kedai mak aku pn peluk aku..
hahaha..
ye la mak aku tau aku baru tido pkl 4.30am kn..
so dia terharu la..
hahahaha....

kt kedai dok x diam sbb dok pikir brownise kt rumah yg separuh siap..
brownise yg buat semlm tu topping x buat lg..
sbb dah x larat mlm tu kan..
aku gigih jugak nak siap kan sbb tgh hari td semua sedara belah mak aku dtg..
harus la nak jamu depa kan...

then tgh hari semua sedara dtg aku x tido2 lg...
mengantok tok sah ckp la wei...
penat pn yo..
lps depa blk semua mmg aku bantai tidoq la..
aku tido tidoq dr maghrib sampai ke pkl 10.30pm...
hahahaha...
mmg x sedar apa weii...
so sekarang mata adalah segar bugar..

owh 1 more thing...
ada benjolan di dahi ku ini..
since semlm...
huhuhu..
sakit tapiiii adalah sngat stim kalau ditekan-tekan...
lg sakit lg besttttttt...
*ye sy pelik sikettt jee dr org lain*

owh fyi, dlm masa 1 week ni..
aku dah buat 3 cake dan 1 brownise...
sangat kagum dgn diri sndri...
x sangka diri ni ada skill terpendam...
rasa mcm nak buka bakery je nnt...
owh ni semua akibat perkembangan bontot secara hebat dan mendadak...
bila yg mkn puji sedap..
terus la tuan tanah ni verangan buka bakery sendiri...

so td aku ada la buat andaian plus lawak x brapa best...
aku rasa benjolan ni sbb penat dok pikiaq nak buat kek kot..
ngeee...

esk jumaat...
hmm lps tu sabtu....
so terpaksa pulang ke universitas tersayang
habis dah cuti2 ni...
huaahuaaa....
nak cuti utk selama nya blh x???
saya dah x mau study...
nak dok rumah ja buat kek...
income masyuk jugak tu kalau pandai market kan????

ok la stop kt sini dulu...
esk nak pi raya rumah sepupu and mak ndak aku kot...
harap ada kesempatan utk aku berkaraoke dgn cik lala...
dadaaaa...




tuan blog di hari raya pertama..

No comments: