Friday, September 10, 2010

~salam lebaran~

entry kali ni aku nak ucap kan kpd semua readers blog ni..
selamat hari raya aidilfitri!!!!!


yeay esk blh melantak secara hebat...
suka nyaaaaaaaa...
tp beringat jugak la nak mkn tu...
mmg la mata ni tgk makanan semua sedap kan..
tp nnt jgn lps raya semua penyakit nak dtg pulak kn...

dan kpd yg drive tu pulak..
drive la molek2 ye..
igt2 la org yg tersayang...
kalau mengantuk tu berenti la kt mana2..
bersepah-sepah rnr kt highway tu..
jgn dok paksa mata tu...

so di kesempatan ni...
aku nak mohon ampun maaf zahir dan batin...
kalau selama aku berblog ni ada yg terasa dgn penulisan aku ke..
ye la aku ni mai hentam je tulis apa yg aku rasa2...
0-0 la lps ni ye...

ok lah...
selamat mengumpul duit raya...
dan jgn lupa solat raya tau...
tuan blog x sabar nak melaram baju raya esk yaww!!!!

No comments: