Saturday, February 13, 2010

~OYTT~

hey!!!! hey!!!...
sorry x update blog aku ni dah berkurun lama..
sbb tuan blog adalah MALAS...
lg pn bkn wajib kn nak update ari2..
hihihihi...

ok skrng ni aku dah ada kt rumah ku sorga ku..
home sweet home betol la...
aku blk penang ari rabu baru ni..
mid sem break for 1 week..
ngeh3..jgn jeles..

eh hang pa prasan x..
skrng ni cuaca panas melampau la kn???
gila x menahan la...
aku baru lps mandi ja peluh dah meleleh..
especially kt leher aku..
dah rupa apa ntah..
kalo aku tadah peluh kt leher ni ja cukup kot sebaldi..



plus kepala aku belah kanan 2,3 ari ni mcm kebas ja..
kdg2 sakit dia berdenyut..
tkt la jugak kn..
aku ni dah la otak suka pk negetif jaa..
mak aku bising srh pi jumpa doktor..
tp aku refuse..
sbb x sokaa jumpa doc..
skrng kepala aku ni kalo kena panas mmg sakit la..
hoih ngada sungguh la kn..
huhuhuhu..

ok la hingga ketemu di next entry..
x tau nak merepek apa dah..
daa...

No comments: