Saturday, February 13, 2010

~MERAYAP SORANG2~

td ptg aku buat kerja gila..
aku pi ukur 2 shopping complex..
SORANG diri okeh..
gila berani kn????
tp nmpk mcm loser jugak..
tp ada aku kesah????
hahahaha...

lps abah aku lps aku kt prangin mall..
aku decide nak jln2 dulu kt situ..
tujuan utama nak cari long cardi..
*ssh siot nak cari*
at last benda lain yg aku rembat..
mata adalah berpinau sbb tgk sale merata-rata...
tp tgk je la..nak beli x kot..
tgh budget2 ni..
hihihihihi..

dah penat pusing prangin...
aku naik bas pi gurney pulak..
hoih sakan betol aku kn..
dah la naik bas..
aku pi gurney sbb dah janji dgn cik kuntum nak tgk wayang..
kami tgk movie valentine's day..
best okeh..

sila la pegi nengok movie ni..

movie ni sgt2 sweet...lg pn byk pelakon best2..
tp syg nya ada 2 lelaki hawt n sexy dlm movie ni adalah gay..
depa kapel la kira nya..
hampeh betol..
mereka yg hawt tetapi gay itu adalah...

eric dane...
bradley cooper..

knp la gay2 ni selalu hensem????
aku selalu pelik tau..
kesian kt pompuan2 ni termasuk aku..
sbb x byk choice..
hahahhaa..
statement yg mmg keji n nak mintak penampar..

ada jugak la episod air mata aku..
bila part julia roberts jumpa ank dia..
touching betoll...
see i ni sensetip jugak tau..

lps tu mkn kt nandos's..
cik kuntum belanja...
yeay!!!!
arigatogozaimas...
then terus blk rumah..
aku dah penat gilos..
dgn badan dok gatal2 n melekit-lekit..
masa dok tgk movie tu pn aku dah tergaru-garu..
mcm beruk dah rupa nye..

sekarang ni aku dok menaip sambil mata nak tutup..
ngantuk ni...
bye korang...



nota bonts:aku hampir buat kerja gila nak pi red box sorg2...

No comments: