Friday, January 1, 2010

~HAPPY NEW YEAR 2010!!~

HAPPY NEW YEAR 2010!!!

happy new year uollsss...
haih kojap je rasa nya masa berlalu..
pejam celik dah thn 2010...
makin lama makin cpt je masa ni kn..
makna nya kita juga makin hampir kpd Maha Pencipta...

this year my age will turn to 21...
gilos betoll...
baru berapa ari merasa 20 thn...
rasa sedey btol la sbb lps ni dah x dak angka belas2 lg..
main puluh2 lak...
huhuhuhuhu...

hmm ttg 2009???
byk suka duka aku sepanjang thn 2009..
dan aku belajar dr segala benda yg aku lalui..
dan makin matang dlm meneruskan hidup ni..
*i know ayat skema nak mati*
bila baca blog aku ni blk aku akn gelak sorg2..
bgs jugak ada blog ni..
aku leh rekod segala mak nenek yg aku buat..
so aku leh tau gak apa aku buat sepanjang thn ni..

talking about azam..semua org sebok nak berazam kalau new year..
aku pn x tau azam aku dulu2 ni tercapai ke belum..
*ada ke azam nya???*
tp spt biasa aku nak jd better than before..
dr segala segi..
manusia yg lebih baik dan hamba Allah yg lebih sempurna..
dah capai tu baru blh capai yg lain..
ye dak???

ttg sambutan new year..
aku sambut dpn lap top ni la..
sambut dgn buat entry baru kt blog aku..
hahahahha..
sadis betol...
ala kalau aku kt rumah pn mcm la aku sambut new year ni semua..
TIDAK ok!!!!
tiap kali new year aku kt rumah sj..
sambil tgk konsert org melalak dan manusia yg bersorak mcm org gila..
lps tu esk keluar paper ramai kapel kena tangkap sbb buat benda x senonoh..
hahahaha..
fadan muka!!!
tp skrng dah 3 thn kot aku sambut new year kt hostel..

ok la apa2 pn..
aku harap thn 2010 akn bw lebih byk kebaikan dlm hidup hang pa semua..
termasuk la aku..
jgn la celebrate new year sampai lupa diri..
akhir kata have a nice holiday!!!

No comments: