Saturday, January 2, 2010

~KAMOO SUDAH TUA..HOHOHOHO~


entry khas utk cik lala yg berada nun jauh di uk..
*sila terharu cpt!!!*
i wanna wish u...
HAPPY 21st BIRTHDAY..
weehooooo....
dah blh dpt kunci kebebasan....
kah kah kah...
nak kawen pn dah blh sgt dahhhhhh...
cpt2 la cari calon nya..
blk blh terus berdesup kawen..
eceh..
syiokk betol..
tetiba ja aku ni msk bab kawen...
*ke diri sendiri yg menggeletis nak kawen??*

kwn ku ini makin tua yoo...
weyh x sangka betol hg dah 21 thn..
kojap nau masa berjln..
aku baru 20 thn 6 ari..
nak jugak bg tau..
hahahahahaha...

hmm sorry la no card and no gift..
aku x tau alamat hg..
nak mintak mcm x suprise la pulak..
*ok ni alasan*
x pa ada lg 2 thn hg kt sana nnt leh aku bg kad..
hg pn bg la alamat hg kt sana ye..
btw thanx 4 ur lovely dovey card..
berlip lap lip lap..
tp wish hg dlm tu sgt hampeh betol...
kurang asam tau hg ni!!!!
eh sat2...
nak tanya time bila hg dok hafal alamat rumah aku ha???

apa2 pun...
wish u have a nice birthday evaa..
ye la 1st time celebrate kt overseas...

wish2 lain....
may Allah bless u...
dipanjang kn umur dan dimurahkan rezeki..
so nnt blh la belanja aku apa2..
hahahahaha...
hope hg x tersasar di jln-NYA..
*wah ayat mcm tajuk drama le pulak*
hope semua impian hg tercapai...
excellent in ur study...
and semua yg baik2 belaka la...
last but not least...
frenz foreva!!!!

hoih x sabar tunggu hg blk sini..
nak merasa tie rack n clarks aku..
hihihihihi..
love u babe...
*bluerghhhh*

2 comments:

lieya orange M.I. said...

...happy befday lala...
...happy disana...
...best jer dgr hg shopping selalu...=)

Lady Dyla said...

Wow!!! Mana ade TUA!!! Matang occay.. ang xya perah santan la.. klu dh msk tahun br tu mknanya usia tu dh mmg mngikat.. xdenya tunggu bulan brpa...
And one more thingy.. ang tu mmg gedix.. nak kawen bagai... jgn tak diterima mak mentua sudeyyyy...

Thanks btw for da wish... Gettin older make me wiser... Insyallah i will olwez be at the right path...

and lieya... thanks... mn ade aku shopping slalu.. ni sbb sale je..

Ps~ Love u too Jarum!! * uweeeeeekkkk!!!**