Sunday, September 20, 2009

EID UL-FITR

**STICKEY MODE**---->scroll down for latest entry


aku pn nak jugak ada kad raya sendiri..
even kad raya siber ja.. asal ado dr x ado..
yg penting kena ada muka aku la kn..

tu yg mahal tu..
hihihihiihihi...
sbb nak sgt pepel sekali dgn pic aku pn jd pepel... hohohohohoho...
tp cantik jugak yo..
eh mesti la cantik..
sampai nak tertido aku dok edit benda ni..

owh ok kembali ke tujuan asal entry ni..

sempena aidilfitri yg mulia ni...
mishungu aka norashikin jaafar..
ingin mengambil kesempatan ini
mengucapkan
salam eid mubarak...
*class nyah..eid mubarak kata nya*..

aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf
segala salah dan silap sepanjang aku berblogging ni..
kot la ada yg terasa hati..tersentap ke baca blog aku ni kn..

kpd semua kwn2 aku x kira di mana berada..
aku jugak nak mntk maaf..

ye la aku ni kdg2 laser jugak mulut ni kn..*ke slalu??*
biasa la tu.. aku tau mesti ada yg terasa hati..
so harap hang pa semua sudi maaf kn aku..
0-0 ye kwn2 ku semua...
harap semua akan menyambut raya
dgn penuh
kesyukuran dan kegembiraan..
di samping family tersayang..
mesti semua dah pakat blk kpg..

so aku nak pesan berhati-hati di jln raya..
igt lah keluarga tercinta di kpg tu..
kalau ngantuk tu pi la singgah rnr rest..
petronas pn ada bg coffee free..
minum2 dulu..
bg fresh badan baru sambung journey..
safe journey guys.. tata..

1 comment:

mishungu said...

tijah~salam aidilfitri too..
wahh vangga nye kak tijah sudi tinggal jejak..hihihi..