Friday, May 15, 2009

MAK AKU KENA TUMBUK????

amacam tajuk entry ni??ada gempar x??hiiihihi...meh sini aku nak story psl apa yg jd kt mak aku masa mai ambil aku kt uum baru2 ni...kn ari tu aku dah janji kn...hmm alkisah nya cmni...

parents aku sampai uum dlm pkl 6.30pm cmtu la..time tu aku bkn habis kemas brg lg...so dah siap2 semua dlm pkl 7pm++, aku dgn mak aku dok angkut la brg keluar bilik...mak aku bw brg yg aku nak bw blk pi kt kereta n aku gigih dok angkut brg2 yg nak simpan dlm stor...

masa 2nd round mak aku pi hantar brg kt kereta n mai blk bilik aku mak aku dok tutup mulut tau...aku pn pelik la..sambil dok ckp nak tisu dgn suara org tahan sakit..sekali mak aku turun kn tgn dia terkezut gila babeng la aku ni...darah keluar dgn membuak-buak nya dr mulut mak aku...dah la darah kaler mmg pekat siot...maroon kaler maa...selamat aku x pitam kt situ...

cpt2 aku ambil tisu bg kt mak aku...kesian gila aku tgk muka mak aku time tu..sambil nak gelak pn ada..*x guna punya ank*...aku mmg igt mak aku kena tumbuk dgn sapa2 la kn..x kn la abah aku mengamuk sampai nak tumbuk mak aku...agak x msk akal di situ...

mak aku ckp dia jatuh mencium bumi kt dpn blog aku...adoihhh la mak aku ni...fyi,dpn blog aku ni agak gelap sket sbb kekurangan lampu...jln batu2 tu ada yg x serata...yg mak aku ni pulak jenis jln mmg x reti nak tgk bwh...aku dgn kakak2 aku dah x larat nak pesan tp dia totapp jln cmtu..dah la suka kalut2 kalau jln mcm dok hambat bas...x padan dgn sakit kaki...hihihihi...apa pn i still lap u momo...

aku pi pinjam minyak gamat ika sbb mak aku nak stop kn darah tu dr dok terus keluar...lps sapu minyak gamat mmg darah dah x keluar...bgs la minyak gamat ni...so dpt la tgk luka dgn clear kt muka mak aku...kt bibir dgn pipi luka....ngeri ok kt bibir punya luka..mmg sejibik cam org kena tumbuk...mak aku siap ckp esk tu kalau pi meniaga mesti org igt mak aku kena pukul dgn abah aku...hahahhaha...sempat lg dok buat lawak....

pi kt kereta abah aku ckp dia nmpk mak terjelupuk then terus cpt2 bgn jln pi bilik aku...abah aku x blh la nak pi tlg sbb time tu dia kena gout..tp serius lps tu aku asyik dok gelak kt mak aku..sbb aku rasa mcm lawak la pulak...ngeeeee....ni pic luka2 mak aku tu..tp dah x nmpk sgt sbb dah kering..ye la pic ni aku snap beberapa hari after mak aku jatuh..so luka2 tu dah kering la..mak aku pn rajin dok sapu minyak gamat...


close up..

org nagntuk yg dipaksa bergambar...

sekarang ni dah ok cuma ada parut hitam sket kt pipi tu..nnt sapu bio oil ok la tu...bwh ni pic aku yg paling latest time pi interview keja baru2 ni..*nak juga jaja pic sndri*..dlm toilet kt wing baru gurney plaza...sempat noooo....

aku yg makin boolatt...

No comments: