Monday, May 11, 2009

AKU SEBAGAI TENAGA BURUH

serius la wei mmg keja promoter ni penat gila babeng la wa ckp sama lu....mmg la aku penah keja promoter before ni tp itu last year...aku mmg kagum la sapa keja as a permanent promoter...kira mereka ini tergolong dlm golongan yg berkaki kuat lg kental...

aku ni baru keja 3 ari pn dah kengkang jln wei...ni aku x tipu...dulu aku keja x teruk sgt sbb parkson dulu lg best..tp since parkson gurney ni di upgrade setaraf parkson pavilion mmg rules adalah berubah...sgt stict ok...

esk aku keja dr pkl 6pm sampai 10 pm..hoyeh..lega sket..leh bgn lmbt..hihiihihi...keja aku adalah diri sepanjang masa...ada waktu nya aku curi2 dok kt celah2 beg...ari 1st n 2nd mmg sakit gila la kaki aku sbb pakai kasut yg hamat x selesa...dah la keja full day..sampai rasa nak nangis la...tp tahan sj...demi duit sanggup menyeksa diri...gila mata duitan aku ni...hiksss....

tp kesan nya aku jln mengengkang...time dpn org catwalk bkn main..x dak org trus kengkang blk...hahahhaha...ishhhh rasa x sabar nya nak sampai 28 mei ni...dah rasa penat nya bekerja...kuku kaki aku ni semua dah sakit2...tumit pn sama...merah2 ja....haih k la aku nak tido dulu....bye...

3 comments:

Mr. BLB said...

keje xde yg senang
:]

IxoR@ said...

Owh ! Dia nak kerja...

Selamat bertugas....bersabar la dgn kerenah org keliling...

mishungu said...

mr shari~hahahha...uishh pds nye cili ni...hikss...


sis ixora~dah keje pn sis...tunggu masa nak benti lak ni...