Sunday, May 17, 2009

TRANSFORMASI SUDAH TAMAT

akhirnya af7 dah habis....musim ni mmg aku x follow sgt mcm musim2 lps...sbb aku kn kt uum ni bkn tgk tv sgt..td konsert final pn aku tgk time nak abis dah....aku blk keja dah pkl 10pm++...sis aku pulak dok nengok cerekarama, farhana kt tv3 tu...tgk pn sbb nak tau sapa yg mng...

and aku sgt happy sbb hafiz mng..yeay!!!!! selamat bkn aril si awook tu mng...*to farah jgn sedey ye sbb aril x mng...aku hepi dia x mng*...aku mmg x suka gila ahh dgn si aril tu..amat prasan comel/hensem...suka buat bgs..n amat poyo nak mati...huh mmg serba serbi aku meluat la...suara dia ja kot blh menarik perhatian aku...sbb ala2 indonesian artist..

masa tinggal dia dgn hafiz ja before ac mizal umum pemenang mmg aku risau la tkt si aril tu mng...n alhamdulilah rezeki berpihak kt hafiz yg cute tu...nnt nak kena tgk konsert ulangan la...hahahha....sbb aku nengok td time ex-student dok perform dah...

hmm byk ke transformasi yg anda dpt lihat semasa af7 ni???? to me..ada la kot..sket2...hahahaha...nak komen lebih2 x blh la sbb aku x ikut diari hari2 pn...makin lama makin mls nak follow af ni...dulu time mula2 af tgh hot mmg aku fanatik habis la..diari x tinggal lngsng hokeh...tgk ulang2 kali pn x pa...tp x ada la sampai nak afundi bagai..x koser aku..buang krdt sajork...bkn aku dpt apa pn...skrng takat tgk konsert sudey..

bila hafiz mng mmg layak la sbb dia sgt talented..aku pn soka dia mng..dia tu muda lg..baru lps spm...duit yg dpt tu kalau guna buat sambung belajar pn bgs..jd artis bereducated...baru la dihormati...mcm fazley si abg asmara tu...tetibo ja aku ni dok bg nasihat kt dia..mcm la dia baca blog aku ni kn????? hihiihihi....tp time dia bg ucapan x abis2 dok ulang ayat, 'ni semua utk anda semua'... yo la tu....apa pengundi anda dpt???hahahahha...duit yg menipis ado la.....ngee...ni la gambar hafiz si juara yg chumelss dan finalist yg lain...

gagah x aku ni??

wangi nya ketiak ku ini...

selenga ja mamat ni masa mula2 dulu..hikss..

yazid yg x reti nak ikat rambut...

pose apakah ini??

hmm paling kesian kt isma la...dulu tiap2 minggu mmg dia la yg lead...tetiba minggu ke 9 dia trus menjunam n x naik2 dah..musnah harapan nak tgk juara wanita yg ketiga...akim pulak mmg byk berubah la..dr muka mcm bapak org kpd remaja yg ada iras alif aziz sket la..hmm muka dia yg dulu ada iras pelakon pekin la...ada sesapa setuju x??? hmm ok la dah x tau nak merepek apa dah...aku nak pi tidoq..esk kojer... babai...

No comments: