Friday, April 10, 2009

!!!!HOOOLAAA!!!!

skrng ni aku kt png..blk seminggu utk study week...hihihi..org study week pulun study yg aku siap boleh blk rumah lg...tu nama nya study smart...*mari sekeh kepala shikin ramai2*...smart la sgt konon...tu nama nya org maleh..yo la kalau den dok kt uum tu pn bkn nya study..sat gi lepak kt bilik ezah n seha..pas tu pi bilik bella n ika..x pn lepak kt pantry tgk ika online...dok ulang tmpt tu la..last sekali msk bilik aku tidoooo...so better aku blk rumah..at least dpt lps kn rindu kt rumah ku...family ku..dah la dpt mkn sedap2 lg tu... budak gemuk mmg 24/7 igt makanan je..hihihi..

final exam aku start 20 april ni..and last paper 2 mei ni..jadual exam sem ni mmg x best..sbb gap dia kejap je...tu pn aku still x sedar diri..aku x start study apa2 pn lg..blk ni pn aku bw blk buku kenegaraan ja..sbb first paper aku subjek kenegaraan..cam killer subjek je bg aku..sejarah2 ni mana la aku nak minat sgt..kot la tanya aku psl artis ke gossip ke or fashion for sure la aku dpt A++..hihi..hope korang semua doa kn aku utk final exam ni ye..hope sem ni leh la dpt dekan...*blajar pn mls still ada hati nak dpt dekan*... dan spt biasa aku x tau nak buat penutup gak cam sis peej...adios!!!

No comments: