Friday, April 10, 2009

12 ROUND


hari tu aku pi jitra mall aku pi tgk movie 12 round...mmg layan habis la....first time aku tgk action movie kt wayang..aku ni mana la layan ation movie ni sgt..tau la kn kt jitra mall tu ada 4 movie je..yg lain tu nmpk cam x best..end up pilih movie ni sajorkk...mula2 tu cam slow sket tp makin lama makin best..aku terbeliak ja bijik mata ni...hihihi...john cena sgt sexy dlm movie ni..even nmpk tua mak totap sokaaa... i like!!!pd hal wrestling dah berzaman aku x layan sekali tgk dlm movie ni terus tangkap leleh...wahhh gedik ko shikin!!!! dlm movie ni ada gak part sedey..sbb nmpk nau john cena ni syg gila kt gf dia..sanggup bergadai nyawa nak selamat kn gf dia..see....mana nak dpt laki cmni sekarang????how macho n sexy mamat ni.... bwh ni semua gambar john cena..tgk la sampei keluar biji mata..sorry la gambar kecik yo sbb aku try besar kn jd kembang lak..




sekarang ni aku nak sgt tgk confession of a shopaholic...tp aku nak pi tgk dgn sapa???cik kuntum n kak yus dah tgk..lala pulak blk sat ja..yati asal cuti manjang ada hal...aku nak pi tgk sorg??hmm blh tp i x biasa la...hihihihi..oh mak aku offer nak teman tp bila aku ckp movie omputih terus cancel..ckp nnt beli dvd pirate sajork... hishh..x pueh ati den ni ha...cik kuntum ckp best gila..aku buka blog org lain semua pakat dok cerita psl movie ni..tensen ja baca... ada sapa2 nak join aku tgk wayang???ngeee..

2 comments:

IxoR@ said...

Happy nye dia...leh tgk2 wayang...

Nape tak ajak? Hikss...

mishungu said...

sis ixora~mesti la hepi lalink...nak ajak sis jauh sgt..hihihi..lg pn kita pi tgk dgn org tersayang..wah gedik nau...hihihi..