Tuesday, March 31, 2009

SORRY

im so sorry sbb away dr mengupdatekn blog aku agak lama dis time...aku rasa umoq blog ni cam dah x lama ajo...hahahahha...byk entry tertunggak aku rasa ni haaa....pic ada..story ada...tp kn.............................................tuan blog dia mls nak update....

aku kurang sehat sket dlm seminggu ni...batuk la..selesema la...suara aku pn tetiba dah jd cam jantan mana pn aku x tau...kasar gila..hihihi...tp alhamdulilah kesihatan aku beransur pulih...ngeee...

skrng ni bila tgk blog sendiri pn dah menyampah...konon tkr layout cntk2 ni rajin la update tp nan ado...maleh jugak...tetapi perkara sebaliknya berlaku pd cik orange kita sbb dia sgt rajin update blog sendiri..yo le org baru ada blog kata kn...hihihi..aku dulu pn cmtu gak..

entry yg terunggak tu aku akn update nnt..even dah tertunggak sebulan pn aku still akn update..ckp dah ada pic kn so harus la aku update....

last but not least.....hepi belated besday to miss ezzah noor bt noorul kamar (30 mac 89)..sweet 20 kak long..hahahaha...*ezzah seorang budak gedik yang dok kt sebelah bilik aku...hari2 dia dgn seha suka buat bising atau hingaq..*..jgn mrh naaa...


..still single n available..

No comments: