Thursday, November 20, 2008

BERJALAN-JALAN DI GURNEY PLAZA

hye alll!!!!!at last ari ni aku dpt kuar pi jln2 dgn YATI....kami decide pi GURNEY PLAZA sajork..sbb dua2 teringin nak pi pusing PARKSON baru(almaklumla aku n PARKSON mmg dah x blh dipisahkan...) n GURNEY PLAZA new wing...x ado la besar sgt bila round2 td...cuma bla jln2 dlm tu rasa cam kt KL lak..tetibo kn...hihihihihi....PARKSON sekarang dah naik taraf cam PARKSON PAVILION...bak kata yati la..tapi mmg betul la..aku lg suka PARKSON dulu..even kecik hg brg still aku mampu beli...sekarang ni pi dah x best..brand NICOLE MNJ yg aku selalu beli pn dah cam mahal..x da yg murah(ayat org pokai)..ada yg murah tp t-shirt..x soka!!!!!sekarang dah x ado offer bin even PARKSON tgh sale.....mana boleh cmtu.....tapi mmg byk shop lot baru la...byk gila siot...mcm2 brand punya ada..yg aku x penah dgr pn ada..lps ni x yah pi PARKSON PRANGIN kalau nak beli jeans BUM ke DIESEL...sbb semua dah ada kt PARKSON GURNEY....

kt new wing lak dah ada MNG n NAFNAF(information utk peminat brand2 itu ye...)..tmpt mkn pn semakin bertambah..bab tu chek paling soka noooooo...hihihi...aku beli sehelai baju dkt REJECT SHOP ja..duit dah nipis so kena pandai berjimat cermat la...YATI pn x beli byk sgt padahal bf dia baru bank in duit...best kn dpt bf yg baik hati gitu....mak soka...blh shopping sakan....hahahahha....

fyi,td aku jumpa SIS EJ dgn adik dia...time tu aku tgh teman YATI dok belek rantai kt shop lot PARK AVENUE dlm PARKSON...sekali ada org mai belek aksesori kt sebelah kami...aku pn toleh la tgk skali aku perasan yg muka sorg tu cam SIS EJ...aku tgk2 cmtu ja..nak tegur segan...hiksss....kalau aku dgn LALA sure dia dah pi tegur...tp x pa la...kot2 nnt leh jumpa lg..dok dlm PENANG ja...

after penat meronda n kaki masing2 pn dah sakit kami mula memulakan misi mencari tmpt mkn....last2 pilih mkn SECRET RECEIPE(SP)....staff yg ambil order kami mmg la x expert dlm membuat kerja dia..sakit kan hati ja..may be staff baru kot..ni la pic2 time kt SP...


thai fried rice aku..

grilled black papper chicken yati..

ice lemon tea yg x bestt..

chocolate indulgence..

since aku penah mkn THAI FRIED RICE kt SP ALOR STAR aku terus jatuh chentaa sama ini nasi..sodap yg hamatttt..rasa masam2 sket...dah la ada candu aku iaitu sambal belacan....kek tu CIK YATI yg belanja..tu la untungnya keluar dgn org dah kerja ni..tak berkira sgt psl duit...hihihi...cam aku ni lain la..nak kena budget..nama pn student yg meminjam duit PTPTN..hehehe..x pa nnt aku dah kerja pn mesti aku x berkira sgt..n lastly entry ini diakhiri dgn.....

urs truly..

ponat eh nak mengupdate.....next pleaseeeee....

No comments: