Monday, October 27, 2008

BODO+BENGONG+BANGANG

tu la apa yg aku rasa sekarang ni..amat TENSION ok!!!!!time aku dok taip entry ni jam dah pkl 3.50am tau...org lain dah mimpi sampai PARIS aku dok nganga dpn lap top ni lg..(cea..ayat org prasan x penah tidoq lmbt)..miahahaha...aku bersengkang mata semata-mata nak add subjek utk next sem..gila babs betol la td..cam nak sepak2 ja rasa..but x tau nak sepak sapa...hiks..

tepat pkl 12am td bermula la add/drop subjek utk next sem bg bebudak sem 1..senior2 dah lama dah start..so aku ni pn berebut-rebut la nak add mlm ni sbb tkt class yg aku nak full..aku dgn coursemate aku siap dah rangka jadual kami utk next sem..baru aku tau betapa ssh nya nak buat benda alah ni....so aku tlg add utk diri aku n coursemate aku tu sekali..

tapi malangnya line portal uum BUSY gila babeng la..aku dok refresh byk kali dok keluar page cannot be displayed...mendidih darah eden...portal aku x blh buka portal kwn aku tu pn x blh buka..sambil2 tu aku ym dgn LEYA...dia pn sama tension dgn aku sbb line bz memanjang...end up apa yg aku plan dgn coursemate aku semua x menjadi kenyataan<----ni ayat org sedey tau..aku dgn kwn aku tu plan x mau class hari isnin n khamis sbb aku blh la blk rumah hari rabu kalau aku nak...tapi semua class yg diplan telah penuh di add olh student lain..laju noo hampa ni semua...so terpaksa la aku pilih saki-baki class yg masih ada...tu pn punya ssh nak pilih..mula2 tgk ada kosong bila nak add dah full...bongok tol la..menyusahkan aku dok pi tgk jadual by kolej 2,3 kali...dannnnnnn aku terpaksa ambil class pd hari khamis...bkn satu tapi DUA...huhuhuhuhu..

tau x sbb apa aku tension sgt???sbb kalau aku ada class hari khamis mean aku x blh blk png sbb sabtu aku ada ko k..x kn nak blk khamis,jumaat blk uum dah..buat penat la cmtu...DANNNNNN aku x kn blk png utk 10 minggu pada sem dpn sbb bila aku belek calender mmg x ado apa2 cuti time tu..adakah ia sesuatu yg menggumbirakan aku????oh tidak!!!!!sedey weiiiii.....x pa aku akn usahakan utk blk gak nnt...hiihihihi...gelak setan ni...tanduk pn muncul secara tiba2...

ok la aku nak p tidoq gak..mana aci korang ja tidoq kn....penat dah..lama2 power spek aku pn naik sbb dok dpn lap top terlalu lama...eiii x kosa aku nak tmbh2 power...tua sblm waktu..hihihi..nunite peeps...

No comments: