Wednesday, June 18, 2008

SYUKUR ALHAMDULILAH

hye semua!!!aku hepi sgt..actually aku nak share news ni dgn pembaca blog aku ni sejak semalam but aku sj nak simpan sampai hari ni..setelah beberapa lama aku tunggu dgn penuh berdebar at last aku dah dpt jwpn nya semalam..aku maksud kn result upu aku..tadaa...
aku dpt tawaran menyambung degree aku di uum dlm course marketing..walaupun ni bkn la first choice aku but aku amat bersyukur sbb still diterima ke universiti dan mendapat course pilihan aku..better dari aku dpt course lelong..alhamdulilah..but aku x tau la marketing ni ada peluang kerjaya yg luas or x kt malaysia ni..sapa yg tau tolong la inform kt aku ye..

2 comments:

Anonymous said...

quem quer comprar carne de 1ª qualidade é favor de me contactar...vendemos carne fresca do sudoeste asiático.Carne tenra e fresca ( ainda menores)de primeira mão, sem doenças contaminadas, algumas ainda usa fraldas....vitório é prova de qualidade. também tenho bom vinho, da terra do meu avô, loucor beirão acompanhado com o chouriço português do meu avô...ainda tenho pra vender os meus tomates, ainda virgens e frescas...acompanha de suco bem doce...pois confeço que tenho diabetes, ainda vendo em saldos bananão bem grande de de marca tiu monte, acreditam que nunca virão banana tão grande e rígida, também acompanhada de suco que é especialidade da casa...não esqueçam que também tenho chourição (dos grandes)à venda e tão boa qualidade que até se vibram...fazemos entregas ao domicílio...para terminar apresento-vos o meu chouricao de burro, directamente do meu quintal sempre de melhor qualidade, e garanto-vos quevao ficar mais espertos depois de comer chouricao de burro

Lady Dyla said...

dok je dlm kt ceruk 2!!