Friday, June 20, 2008

NGANTUK GILE!

ari ni aku terpaksa bgn awal..pkl 6.30am mak aku dah gerak sbb nak kena ambil sis aku yg kerja kt kulim..n hantar dia kt intel png sbb dia ada training kt situ pkl 10am..mls gile nak bgn..dah la tido lewat..ni semua sbb housemate sis aku yg x guna..mntk tlg pn x boleh..hurgh...lepas hantar sis aku kami pn gerak la pegi bsn sbb aku nak kena buka akaun sspn utk layakkan aku buat pinjaman ptptn..sampai bsn org bank srh aku isi 2 jenis borang..masa tgh tunggu dia isi aku nya document diri kt comp dia boleh sok-sek dgn staff lain.. dah la kena diri kt kaunter tu punya la lama boleh si org bank ni buat slh la pulak..dia isi utk jantina aku ni laki..boleh kah??bila aku tanya dia,dia srh aku duduk jap..pas tu dia panggil aku n ckp bila dpt kad dr ptptn dtg blk kt situ n dorg akn buat pembetulan..eii bodoh betul pompuan ni..menyusah kn aku ja..lain kali buat kerja tu hati2 la..geram punya psl time abah aku isi minyak kt caltex aku pn gi mini market dia beli aiskrim n chicken puff..

ais krim walls apa ntah..dah lama x mkn ais krim walls..

ni la rupa plastik dia..ais krim tu dr luar nmpk cntk sbb tu aku beli

muka org dpt mkn ais krim..mata sepet sbb x cukup tido

chicken puff aku..nyum2

ok nak tido dulu..babai

No comments: