Wednesday, June 18, 2008

HIDUP AKU YG SEMAKIN MEMBOSANKAN

ari ni aku x da buat apa pn..bgn tido pun semakin lama semakin lmbt(sbb tido pn semakin lama semakin lmbt..hihihi)..dan aku semakin pemalas sejak berenti keja ni..aku pn x tau apa nak jd dgn aku ni..semalam abah aku beli penimbang berat n aku ni dgn excited nya check la berat aku sbb dah lama x check berat since penimbang lama rosak..aku igt kn berat aku statik la rupa nya idak..naik ok dlm 2,3 kg..huaaaargh..sedey ok..skrng ni aku tgh fikir kn senaman n diet utk kurang kn berat aku ni but aku amat MALAS utk itu semua..teruk kn aku ni?hmmm but x pa..aku try slow2 n aku igt nak start esk..hmm ari ni mak aku masak bihun sup..aku suka..sbb bihun sup mak aku ni lain sket sbb style cina punya bihun sup..2 kali aku tambah.. berpeluh n berhingus la hidung aku ni dibuat nya..here pic2 yg aku sempat snap..

second round nye..sedap ok..i loike

sempat gak berposing..aku capai ajo towel yg ado

lepas maghrib td aku lepak la dlm bilik sekali yati ajak mkn kt luar so aku ni dgn berat hati pergi la gak..dlm ati berazam x nak mkn nasi lg di malam hari..ceh poyo ja aku ni..but akhir nya mkn jugak..sorry ini x da gambar sbb aku lupa utk snap..aku mkn nasi putih sotong padprik n epal jus without sugar..itu je la yg aku buat utk ari ni selain online n tgk tv...k la nak check upu result.. esk aku bitau la ye.. babai

No comments: