Monday, June 16, 2008

14 OF JUNE 2008(SABTU)

ari ni aku plan dgn lala nak mkn dkt Hafiz TOM YAM..ni semua sbb si lala ni dah mengidam nak mkn kt situ..so dlm pkl 4.30pm tu aku keluar dr rumah..tunggu bas lembap gila..dah la panas..dah naik bas pun si driver pn drive lembap nak mampos..sampai tido aku dlm bas..aku turun dkt midlands..tunggu lala sampai sbb dia gi beli tiket bas dgn mak dia after dia abis keja..bila dia sampai kami pn round2 la dlm midlans tu..dah lama x gi sana..byk beg n baju cantik2 but aku hanya dpt melihat sbb aku dah semakin pokai..masa lalu dpn bread history lala nmpk ada kek tiramisu so sbb teringin nak rasa kami pun singgah la mkn..1 slice share 2 org..kata nak rasa kn..(padahal nak jimat)..hihihi..
tiramisu yg amat sedap ok..yummy..cam nak mkn lg

after that kami berdua trus la terkedek-kedek berjalan ke hafiz tom yam..amat jauh ok..but sanggup sbb nak mkn punya psl..bakar la kot lemak aku tu sket sebelum bertambah blk..hihihi..sambil berjalan kami berdua ni dah plan nak mkn apa..plan nak sental habis-habisan..so bila sampai kami pn order la lauk tom yam campur,kailan ikan masin,sotong goreng tepung,daging oyster,telur dadar n yg paling penting sambal belacan..for sure la 2 pinggan nasi turut diorder.. for drinks,jus epal utk aku n jus tembikai utk si lala..ini la pic2 our foods n drinks...

mine and yours..yuks..manis siot..aku suruh jgn bubuh gula but still bubuh..



lauk2 yg dipesan..semua utk seorg mkn
sambal belacan..menu yg wajib ada

semua nye licin dibedal oleh aku n lala..semua nye sedap esspecially xpecially daging masak oysster..sdp gile..cuma tom yam dia agak kureng sket la ari tu..selalunya aku mkn ton yam dia amat sedap ok..cuma ari tu cam slack sket..but x pa sbb aku amat puas hati dgn makanan dia..semuanya hanya rm21 ringgit..ok la tu..janji pueh hati..then kami terus la ke station bus utk blk..time tunggu lambat pulak bas tu bila x tunggu berduyun bas lalu..sakit hati..kami turun dkt dpn golden sands hotel utk berjalan-jalan di nite market..ada baju cantik sgt even nmpk mcm baju mengandung but aku suka cuma x berduit utk beli time tu..jln2 sambil mkn ais krim pappermint..yummylicious...selepas itu lala nak mkn burger charles pulak..for ur information burger charles ni x blh ditandingi dgn mana2 gerai burger yg aku penah gi..so aku ikut kn je la..dia belanja aku rm1.10 sen..aku order baby burger special n lala order deluxe burger..kuat mkn kn kami berdua ni..mkn nasi td pn x sempat nak dihadam lg dah mkn lg..mana la x gemuk..so aku buat plan gila picnic kt pantai dpn rumah aku mlm2 cmtu..gilo apo..hihihi..so di sini aku nak tunjukkan pic burger aku..mengah jugak la nak abis kn..


baby burger special sblm dimkn n sms dimakan..jgn terliur

mkn2 sambil sembang2..ye la esk tu lala dah nak blk kl so spend time la dgn dia jap..tgk2 dah pkl 10pm..so cpt2 la blk sbb nak tgk cite kehangatan langtana..benci ok tgk fasha sandha..dah dpt laki baik x reti syukur..dah la asyik menjerit-jerit dlm cite tu..x suka..di bwh ni gambar yg aku snap time tgh tunggu burger..

apsal aku cam pendek je??mmg dah pendek

k la better stop now dah x tau nak merapu apa lg..cow cin cow...

No comments: