Friday, May 6, 2011

~org lain dah habis kau baru nak mula~


my exam mode is now on...
sooooo takuuuttttttssssss....
sbb aku masih boleh relax mcm biasa...
masih boleh online berjam-jam lama nya...
lepas tu baru rasa bersalah pada diri..
caittt....

exam utk sem 6 or second last exam aku kt uum ni...
7 subjek semua nya..
fuhhhhh....
menagessss....
ok meh nak tunjuk jadual exam aku untuk this semester yaww...


industrial marketing 8/5
salesmanship 9/5
integrated marketing communication 10/5
relationship marketing 15/5
mandarin III 21/5
fundamentals of finance 24/5
production and operation management 26/5


kau tgk...kau tgk!!!!!
tiga paper berderet okehh...
mmg terbaek betol la...
8,9 and 10 ni mungkin lah ye..
mungkin je ok...
aku akan jd budak nerd....
tapi mcm mustahil ja kan...

haihhhh lusa la aku exam tapi aku chill lg..
mmg tak sedor diri punya olang...
esk nak exam baru terhegeh-hegeh nak study..
nak stay up bagai...
baru nak rasa stress sampai nak menangis...
now dah rasa stress tu sikit2...
dah la 3 paper tu semua exam pagi...
jangan aku terlajak tidoq sudah la....

aku rasa jadual exam sem ni...
paling tak best...
selain ada 3 paper berderet tu...
aku jugak akn tutup gate uum ni nnt...
dah la start awal..
habis nya tetap la last..
sgt tak aci!!!!
saja nak bg aku dok lama2 kt hutan ni...
haishhhh....
tekanan tau dak!

doakan kan aku ye kwn2 semua...
semoga aku dpt jwb exam dgn baik..
and pass with flying colours...
ameenn...
daa peeps...
*nak pi study..konon nya..*


2 comments:

lieya orange M.I. said...

good luck room8 :))

study2..jgn gosip jer :p

mishungu said...

thanx rumate..hg pon sama..asik gossip ja..