Thursday, February 10, 2011

~tutti frutti time~


hey..hey...
aku gembira yg hamat ni...
sbb at last hajat hati termakbul sudah...
hajat nak mengketedarah yogurt tutti frutti...
mmg dah lama mengidam sampai ke kempunan la kan..
selalu lalu dpn kedai dia tgk dr jauh ja la...
sbb kedai tutti frutti ni kt island plaza..
mmg xdo sbb nak pi situ sbb tu hajat hati tu terpendam lama ja...

tapi tadi abah aku nak pi cabut gigi...
klinik gigi tu sebelah island plaza...
so apa lagi...
terus aku heret mak aku ke situ...

masuk2 adalah jakun sebentar...
sbb semua self service...
selamat staff dia sgt baik..
membantu aku yg kejakunan dan kebluran di situ...
aku msk2 pandang ja mesin yogurt tu..
may be staff dia perasan kot...
huahuahua....

aku pilih flavor cokolat and blueberry...
lps tu letak la topping itu sket ini sket..
aku letak stroberi,longan,kiwi,choc chips,cornflakes,nata de coco...
timbang2 skali kena rm13.25
huhuhu...

suapan pertama ja ai jatoh chenta uollsss...
sedap gila!!!!!
mcm eskrim sbb sejuk2 kan...
pekena dgn topping segala mmg terbaek la...

selamat mak aku mkn sikit2 ja...
gagagagaga...
dasar kuat mkn lps tu bising gemok...
rasa mcm nak lagi nak lagi......



dap..dap...dap..



harga dia mcm mahal la jugak sbb dia ikut berat...
100gm rm5.30...
tp berbaloi kot sbb sedap and kedai dia pon best...
so boleh pergi lg la jwb nye...
tp x tau la taun bila pulak nak jejak situ kan...




terima la muka excited tuan blog nak mkn tutti frutti...
sampai juling2 mata...
heee...

No comments: