Monday, December 6, 2010

~weyh aku tak bodoh tau~

aku sekarang ni sangat teringin nak nengok movie ni...




mcm best je bila tgk trailer movie...


lawak kot...


tgk trailer pn dah rasa syok..


ada pencuci mata lagi la syokkkk...


budak ni aku tgk dlm trailer lawak je dia...



and ada terbaca kat beberapa blog ni...


semua ckp best cite ni..


alahaiiiii...


buat aku berkobar-kobar nak tgk...


tapi apakan daya...


aku masih stuck di hutan sintok nan permai ni...
*dok uum sekarang mcm dok obesee..sejuk je..*


exam tak abis lg ni..


huhuhu...


mesti bila dah blk penang movie ni pon dah x ado kt wayang...


biasa la cite melayu apa barang kan main lama2 kt wayang...


haishhhhh...


kalau x sempat nmpk nye..


tunggu kuor kek tv je yo...


ok full stop...


sorry entry x bermotip...
*mcm la selalu entry ada motip kan???*


eh dah kata full stop tp x stop2 lg..


ok sekarang titik!!!!!



nota bonts: pic semua sumbangan enchek gugel..

No comments: