Sunday, October 31, 2010

~kegigihan membawa kerjayaan~

apa yg gigih sgt tu kan???





den gigih nak log in blog ni haa....




berkurun okeh....






dr idea mencurah mai sampai idea semua terbang melayang ntah pi mana..





at last berjayo gak...tapi.................................



















bila aku dah kt penang baru blh!!!!
nak srh aku on9 dgn wireless kt rumah jugekk..
mengada owh...






mengong tau wireless kt uum tu...
asik bg ai caruts ja..
@#$^&*!!!!!
ssh bangat nak log in blog weyhhh...


start dr last week aku try nak log in...
sampai ke sudah x dpt...
tp aku tgk kwn aku slambe je blh log in...
siap entry berderet-deret...
tu lagiiii buat haku meroyan...


mana x meroyan..
time aku nak curahkan segala isi hempedu yg terpendam...
time tu jugakkkkkkkk x blh log in..
lg la bertambah tambah stress tuan belog ni...


skrng baru nak blh...
idea pon x dok..
tp tetap nak merepek kt sini...
sbb rasa mcm dah lama gila guwe x merapu meraban kt sini...
winduuuu....
*geli x geli x???*



owh fyi, aku kt png ni..
baru sampai tgh hari td...
study week mar...
harus la pulang mengenjoy kn diri dulu..
sblm berhempas pulas dgn segala paper yg menyiksa jiwa raga..



tapi kan aku da lps 1st paper utk sem ni..
hikhikhik...
sbb lecturer subjek analisis tu dia nak pi haji..
so final exam paper ni di awal kn..
skrng aku ada lg 5 paper...
b4 cuti senang lenang..




blk png ni mmg sorga!!!!
tapi x sorga tang berat yg akn naik dgn tiba2..
dan juga perut yg aku muncit 24/7..
bila nak kurus cmni haa????
baru merasa perut kembali kempis 3,4 ari lps..
but now x sampai 24 hours kt png..
perut da mcm pregnant 3 bln..
how???
ssh kan jd penggila makan??
nasib badan.....
wah nak salah kn badan pulak...
padahal nafsu mkn mcm setan




hmm ok la..
betta stop now..
td mcm nmpk tikus mengintai...
takutttttttt...
scary okeyh...
aku adalah penggeli n tkt dkt tikus tahap melampau..
stok kalau org cita psl tikus pn aku dah blh tergedik gedik tahan kegelian..
huhh...
x suka tikus!!!!!
ni pn aku dah rasa tkt nak msk bilik aku..
hehe...


ok2 la..
dada...
mimpi indah semua...

No comments: