Friday, August 20, 2010

~MENGONLINEKAN DIRI SLPS SAHUR ADALAH SESUATU YG PELIK~



saya rasa sangat pelik!!!!
tidak kah kamu juga rasa begitu???
hep..hep...
ini pestime tau saya online selepas sahur..
sebelum ini mana ada....
nehi!!! nehi!!!

hahahahahaha...
sbb kn ni pestime so aku kena la buat rekod sket kt blog comel kesayangan..
bkn sng tau nak tgk mishungu merajin kn diri sebegini rupa..
*rajin sgt la kn..*
selalu nya lps sahur hanya kira masa utk pengsan ats katil kembali..
*tido slps sahur juga merupakan 1 senaman ye..*
nak tunggu subuh pn rasa berjangguitt..
uishhh...

mungkin tuan blog hari ini ada lebihan tenaga...
akibat mkn nasi utk sahur td..
ye hari ini juga pestime utk sy sahur mkn nasi kt sini...
*weyh semua nak pestime ka???*

lauk2 nya telur dadar, nasi dan sambal beli mlm td..
add on ikan bilis dan papadom yg dibawa dr rumah hari tu..
waahhh gedik kan nak ada add on bagai..
apa kau igt kau mkn kat pizza hut ke apa shikin oii??

keterujaan nak mkn nasi punya psl..
sampai kn terawal bgn utk sahur drp biasa..
x sabar sgt sbb dr semlm dok tenung nasi tu...
lps buka lampu meja study skali tgk baru nak dkt pkl 5.00AM!
apa kejadahnya aku ni bgn awal sgt kn utk sahur..
very not me..
so tutup blk lampu sambung tido..
pdhal nak terkencing sgt dah..
sempat lg kn...

usai mkn dgn penuh selera tahap x jumpa nasi seminggu..
aku rasa x lama lg perut pasti akan membuang kn hasil nya...
Ya Tuhan sambal tu aku rasa dia main campur dgn gula ja..
then jual kt org..
gila pekat ah..
rasa sambal yg melampau cili dia..
so mesti perut aku terkejut beruk td..
kena belai perut ni supaya jgn membuang cpt sgt..
kalau x rugi la aku mkn td...
wakakakakaka...

ok lah nak solat subuh ni...
lps tu nak sambung berhibernasi..
apa brg kn bgn awal cuti2 ni..
x rock weyh...
so selamat pagi Malaysia!!!!!!



nota bonts: kesian mata aku ni asik hadap lappy je...

No comments: