Thursday, July 8, 2010

~HEY UUM DAH TUNGGU AKU PULANG!!~


mcm bgs je kn uum nak tunggu aku blk..
podahhhh!!!!
kau igt kau sapa shikin oii?????
top student????
jauh panggang dr api kot..
hehehe...

hey perasaan aku masih dlm mood jiwa kacau...
hahaha..
ni dah msk post keberapa hah aku dok meroyan????
*cpt bg tau ai!!*






rasa nya msk post ketiga kot aku dok meroyan psl mood aku..
entah la mood aku ni..
hang pa pn dah mls nak lyn tuan tanah kedaung ni..
gundah gulana gituuu...

tambah2 ari nak blk uum dah dkt makin la dia mereng...
hoihhhhhhhhhhhhh benciiiiiiiiiiiiiiii okkkkkkkkkkkkk
selalu mcm ni tau..nak blk u mesti mood x elok..
hati rasa sayu..mood x tenteram..
even muka ni ada senyum ada gelak..
tp x sama mcm dlm hati..
huhuhu..
buat apa pn semua x kena...

aku ni over sedey mcm kn study kt overseas kn..
kalau la mcm tu meraung x hengat gamak nya...

fyi, aku blk uum sabtu ni...
barang masih x pack lg..
sbb mls..

tp kannnnn....
semalam aku mimpi ngeri kot..
aku mimpi ari aku nak blk sana tp x habis pack brg lg..
baju ada yg x bsh lg..
pd hal time tu dah pkl 7 pm okeh!!!
aku still kt png..
x ke gila nama nya tu???

terus aku bgn dr tido rasa nak menangis...
*pompuan biasa la sket2 nak cry kn????*
rasa insaf dan-dan tu n terus rasa mcm nak pi pack brg time tu jugak..
haa kau...
bangang punya mimpi...
ngeeee...

hmm moral of the story...
aku kena mula pack my things dah...
kalau idak nnt ada ja la nak tertinggal tu..
entry ini diakhiri dgn muka tuan blog yg makin sehat walafiattt...
*gara2 x reti nak buat ending*


pipi makin mengembag tahap max tp mata tetap juling..why oh why????


nota bonts: nak tgk eclipse plss!!!

1 comment:

Anonymous said...

comel nya pipi