Friday, November 27, 2009

~SELAMAT HARI RAYA QURBAN~


aku nak wish pd semua pembaca blog aku yg muslim...
selamat hari raya haji @ korban @ aidiladha....
*eh byk sgt nama panggilan utk raya haji ni ye..*

hang apa ada korban kn lembu x????
kalau ada bgs la...
*jgn lps ni kena penyakit lembu gila*
tp jgn la nak bg kt org2 kayo atau family2 jaa...
patut nye bg kt org2 yg serba kekurangan...
dahulu kn la mereka tu ye..
tu la tujuan utama kn...

kpd mereka yg mengerjakan haji this year...
alhamdulilah....semoga dpt haji mabrur ye..
insyallah....
eh ada ke org tgh buat haji baca blog aku ek???
hihihihi...
x pe la...x slh kn aku nak ucap..

kalau mata hang pa ni semua terang..
cuba la tgk aku ni yg sgt perasan tulis apa kt bwh sekali..
hajah shikin you...*jgn la ada yg muntah ye*
x blh belah kn aku ni??
tp x slh kn...insyallah one day..
mana tau kn...
my rezeki...

owhh time entry ni di publish kn..
aku dah ada kt kpg pun...
kt kedah nun....
may be blk png sabtu kot...
so aku try siap kn entry auto publish...
tu pn kalau tuan blog ni rajin..
hihihi..
k la daa...


nota bonts: apsal la pic ni memanjang jd kecik..aku dah x tau nak edit mcm mna bg bsr..

No comments: