Wednesday, November 18, 2009

~MY FINAL EXAM~

aku nak cerita ttg final exam aku baru ni...
aku start exam 1 nov until 13 nov baru ni...
bwh ni jadual exam aku tu..

*dah habis exam baru nak bg tau jadual exam..*

marketing management (1/11)

elementary statistic (5/11)

business law (8/11)

organizational behavior (9/11)

ethnic relations (11/11)

scientific thinking and ethical (13/11)


gerunnn x hang pa tgk???
yg x blh blah nya semua subjek aku tulis english..
hahahahhahaha...
pd hal ada je paper ats tu dlm BM..
tp aku saja nak bg nmpk ssh nya exam aku ni..
so gatai tgn tulis dlm english..
hahahahahahahaha...
bajet terer sgt la english tu ye cik shikin??

apa yg aku blh ckp....
exam kali ni ^#$%@ betoll...
huhuhuhuhuhu..apala nasib aku..
sem 3 ni dr awal lg mmg aku dah ada byk problem...

weiii ssh siot exam kali ni...
rasa mcm terputus urat kentut time jwb...
apsal makin lama makin ssh???
hoihhh nyusahkan idup aku ja..
dah la aku ni mls study...
study last minute je koje nye...

patut nya buat la makin lama makin sng..
so ia akn membuat kn ramai org grade 1st class...
termasuk la aku...*verangan*
hihihihihhiihhi...

paling x menahan paper marketing and statistic aku tu..
huishh paper 1st dah bg bad impact kt aku..
abis tu cmno???
apsal la paper mrktng ni ssh sgt??
sem lps sbb paper mrktng jugak la result aku jatuh..
tu paper asas tu..
kali ni paper 2k bertambah-tmbh ssh...
aku sambil jwb sambil dok mencarut..
hahahahahahha...
sbb tu kot terus mengong x blh nak jwb..
ye la x tau nak menjawab apa...
semua org ckp ssh...

aku ni dah la amik course ni..
tp subjek teras course pn aku bebal...
ke aku slh ambik course huh???
oh nooooooo....
i x mau la sampai kena repeat..
gila byk soalan aku x tau buat...

statistic soalan sng la aku rasa..
tp blh x aku x tau nak guna formula apa..
eii bodo betol....
btol2 kill me..

hmm law tu blh tahan la...
tp carry mark rendah la pulok..
lg pn masa exam aku ada tersalah kes..
haishhh mcm2 la kn..

mmg aku rasa down sket la exam kali ni..
rasa mcm akn dpt pointer 3 and below jaa..
wahhhhhh...tkt nye...
x mau la mcm tu kn..
3 paper last tu blh la..
harap dpt la membantu aku..

bila jd mcm ni baru la nak rasa nyesal x study awal2...
skrng padan muka dgn sndri...
B(..

hope aku still leh dpt result 3 and above..
doa-doakan la aku ni..

2 comments:

Cik FiQa said...

erm....aku pon sodih gak lah weh....
redha je lah....dah la JPA kene reject ag....ag la sodihhhh...waaaa

mishungu said...

misz loving~byk2 sabor ye..eh jpa da kuar ka???nak kena check ni..mesti aku pn x dpt..hahahahha..