Tuesday, November 3, 2009

~MUSYKIL~

tgh dlm exam week ni..
tp still sempat update blog...
gara2 rasa ketidakpuasan hati ku...
aku x puas hati ttg apa???
ttg penangkapan DR ASRI....
kes yg hot sekarang ni...

aku baca kes ni dlm paper ...
and aku masih pelik apa sebab dia nak kena tangkap??
sbb bg ceramah tanpa tauliah??????
aku rasa mcm x relevan ajooo...
owhoooo...
DR ASRI ckp may be ada tgn2 ghaib..
aku x mau la komen lebey2..
kang aku lak yg kena tangkap kn..
tp mmg aku ada dgr ada sesetengah org2 yg x berkenan dgn dia..

bak kata PM, DR ASRI ni jenis berterus terang...
tp semua hujah dia ada dalil yg kukuh..
cuba korang baca ruangan dia dlm mingguan malaysia..
mmg kaw2 lah penulisan dia...
dia berani je nak tegur benda yg x betol...
bkn mcm sesetengah ulama'...benda betol pn diam kn sajork..
atas alasan politikus..
hurghhhh...gerammm....

aku suka cara DR ASRI ni..
dia try nak bw perubahan yg selama ni ramai org x nmpk..
tp may be masih ramai yg x blh terima cara dia..
and kaitkan dgn ajaran WAHBI..
tu hak masing2 la..
kalau aku dgr ceramah dia ok jaa..
sbb best...sbb apa yg dia ckp tu benar2 belaka..
ye la org bijak pandai..
penuh ilmu di dada...

program dia kt astro oasis, bahtera perubahan...
sapa yg nak dgr dia ceramah...
cuba la tgk..tp aku x tau ada lg ke x skrng ni..
sbb siaran x tetap..
aku suka dgr puisi dia masa last sekali tu..
psl yang benar tetap benar tu..
menusuk okehhh...
hmm tu ja kot...
x sabar nak tau kesudahan kes ni..
hihihi..

daa....nak pi study statistik..
wish me luck k...

No comments: