Thursday, September 3, 2009

YO!!

salam semua...1st time ni start entry dgn salam bagai..
mentang2 ramadhan terus feeling ustazah ye..hihii..
hmm aku ni asal blk uum mesti sepi ja..gilo mls nak berblogging kt uum ni..
mood x dak mari la..idk why..ni pn memaksa diri update sat..
even update ntah apa2 janji ada kn???
kesian tgk blog sndri..org lain dok pulun cerita-ceriti taik mata buat inti..
buka blog sendiri sepi tanpa cerita2 ramadhan..

nak story psl puasa aku kt sini??? biasa2 ja..x dak la mkn mewah pn..
blk2 mkn benda yg sama..sampai aku nak naik muak..
tp tetap bersyukur...sekarang ni aku dok ngidam nak mkn buffet ramadhan kt hotel..
aku rasa benda ni aku dah ngidam since puasa last year lg..
harap2 this year akn dpt la aku lps kn kempunan aku tu..

sahur lak aku slalu mkn roti dgn air kosong ja..
kdg2 maggi..sampai tahap telan roti pn paksa diri..
roti tgk mulut aku yg nak ngapp dia pn dah menyampah kot..hahhaha..

hmm nak blk penang!!!!! 2 minggu lebih lg before blk..
hoih lmbt nya...sekarang ni dah la musim mid sem exam..
dgn assignment yg x sudah2..x kasi can lngsng otak aku rest
..ke dah terlebih rest otak aku ni???



muka tuan blog yg kesedihan buka puasa di perantauan..huhuu..verangan jap..





nota bonts: btw, this coming tuesday aku akn keluar berhuha-huha ke jitra...owh x sbr nya..

3 comments:

norMAzuan MUstafa said...

erm
just leave your work n rock da world....blik penang.huhuh.slmt bposa

Teh Ais Gula Madu said...

alahai cian dier..namo la wat muke cedey2 tuu.....hehehe

mishungu said...

normazuan mustafa~mmg slalu dok tinggal keja sampai last minit..hohoho..selamat berposa too..


baby wify~mmg kesian pn..sedey dlm ati je la..huhuuhu..