Saturday, August 22, 2009

SELAMAT BERPUASA


salam ramadhan al-mubarak kpd semua readers http://mishungu.blogspot.com..
semoga amalan anda tahun ni makin bertambah-tambah ye...
jgn lupa nak sahur sbb sahur tu penting..
jgn penting kn tido sampai mls nak sahur...
sgt x elok itu perangai..
kalau dah mls sgt at least letak je segelas air kt tepi katil tu..minum seteguk then tido la blk..
puasa pulak jgn nak ponteng2 except org pompuan yg bendera merah x pa...hihihi..
jgn tiap kali ramadhan tu la ko nak gastrik la..itu la..ini la..
di kesempatan ni aku nak mintak maaf la kalau aku ada salah silap kt hang pa semua yo..
0-0 ye kwn2 semua...

this year puasa mcm last year gak sbb aku sempat sahur je dgn family aku di 1st day ni..
buka nya kt uum tu la..
esk aku dah blk uum terchentaa ku..
dan aku akn blk cuti utk raya 3 ari before raya..
makanyaaa...aku sempat berbuka dgn family aku 3 ari je..
huhuhuhuhu..
sedey nya life student universiti ni..
kn seronok time skool dulu..
30 ari puasa 30 ari la aku berbuka dgn family..
hoihhh ni la nasib diri..




nota bonts: hmm baju raya x beli lg ni...hihihihi...puasa baru nak start dah pikir raya...

2 comments:

pricon said...

Selamat berpuasa mishungu. :) apa2 pun jgn sedih yer sbb ada lagi insan yg hanya berbuka sengsorang tanpa family mahupun member2.

mishungu said...

pricon~selamat berposa too pricon..lama x nmpk..tetap sedey sbb x dpt mkn msakan my mum yg sodapp tu..