Wednesday, August 19, 2009

OPRAH WINFREY

td pkl 8.30pm aku terbuka hallmark channel..skali ada oprah winfrey show..terus aku teringat iklan dia dok tunjuk remaja2 yg dok marah mak pak depa..so mcm tertarik nak tgk..layan la kejap sementara parents aku keluar pi beli nasi kandar yg marbeles itu...bkn apa..kalau abah aku ada sat gi dia nak tgk berita la koje nye..caitsss..hihihii...

time aku buka tu pn dah half way..topik psl 16 teenagers yg mengalami obesiti dan depa rasa mrh dgn diri sendiri n family depa..and ada class yg dibuat utk selami perasaan depa..parents pn terlibat dlm class ni...ada 2 instructor yg handle this class..instructor tu srh depa luah kn marah yg dok terbuku dlm hati sejak berkurun lalu tu...luah dpn parents bdk2 ni..

huisshhh...mmg sedey ok dgr luahan depa..ye la dah la depa ni obese so mesti tekanan prasaan tu tinggi..bila dah dok pendam sekali dpt muntah kn semua mmg lega..ada yg mrh sbb parents depa salah kn diri sendiri sbb ank2 gemuk...sampai ada sorg dak pompuan ni ckp dia lg sanggup mati dr jd gemuk..mmg sadis la..mesti tekanan tahap melampau dah tu..

aku yg dok tgk pn merembes air mata jugak..rasa sebak gila ok..aku pn x tau apsal..may be membayang kn aku ada kt tmpt depa mesti aku pn stress...dr class tu kira family relationship tu makin kuat n close la..sbb masing2 dah faham situasi masing2...

tp aku rasa ada buruk baik nye class tu diadakan...baik nya sbb ank2 dpt luah kn apa yg depa rasa kt parents...n buruk nya sbb dok terjerit-jerit dpn parents..dah rupa dok mrh parents dah aku tgk..so utk org kita cam x sopan la kn...aku tgk x sempat abis..sbb parents aku dah blk..terus aku buka tv3..hihihi..konon lyn berita la..

sekian from mishungu...hahahha..juz nak share...lama x update tetibo update psl oprah yo..hohohooho..dah matang ni layan oprah bagai..ngee...

No comments: