Thursday, August 20, 2009

!!AKU DIDENDA??!!

owhh nooooo!!!!! aku may be kena denda wei...huhuhuhu....sbb apa?????? sbb aku telah disabit kn kesalahan lewat hantar buku yg dipinjam kt library....

aku pinjam buku from library uum one week before blk cuti..and due date adalah 17 ogos 2009..aku igt nak renew due date tu secara online..so aku blh tmbh one week lg tarikh pinjam buku2 ni..dah kata blk cuti kn..x kn la cuti2 ni aku nak pi uum semata-mata nak pulang kn buku2 yg aku pinjam tu....lg pn ak mmg nak guna lg buku2 tu..tp problemo nya aku terlupa psl due date tu..pd hal before blk ari tu dah remind kt diri sendiri nak renew due date tu.. hai yaaa...

td tgh elok dok tgk tv dlm pkl 11.30pm tetiba aku teringat buku2 yg aku pinjam tu..sekaligus aku teringat yg aku dah termiss due date...terus tutup tv n lampu semua..lari msk blik nak online sbb igt nak renew la kn..kalut aku tau..skali streamyx ni buat hak pulak..eiiii!!!! geram betol aku...time2 ni la kau nak buat hal ye..mula la adegan aku dok turun naik tangga...turun bwh nak check plug streamyx tu..lps tu lari msk blik lak tgk wireless dah ok ka x..dlm 3,4 kali jugak la aku dok naik turun tangga rumah aku tu..kalau turun berat sekilo 2 x pa la jugak..hihihii...yg ni ponat ja dpt eh..

hmm at last steamyx ni ok..so aku log in la perpustakaan sultanah bahiyah uum nye website..tp apa kn daya..dah tertera di situ sapa yg lewat x blh nak renew secara online..kena settle kt counter library..hoihhhh..apa ni...dah la aku terlewat 3 ari..ni kalau nak tunggu aku blk uum mau seminggu aku lewat hantar..amboi...x psl nnt aku kena denda byk pulak..kuang asammm betoll!!!! grrrrr!!! mula la aku nak jd hulk ni...

hmm aku ni dah la x penah kena denda2 dgn library ni...ye la nama pn pemalas nak pinjam2 buku kn..since skool lg..so mmg x penah kena denda kot...hmm ke ada sekali?? eh x sure la pulokk.. harap2 kalau kena denda pn kena dlm rm 2 n below yoo..mak cik ni bkn kaya nak byr byk2 kt library tu..hohohoho...

esk aku nak try call library..kot2 la leh settle on da fon kn..hihihi..masih mengharap ye..gilerr kedekut ahh shikin ni!!! eh suka hati aku la duit aku kn... ngee...walau pn sesen totap duet den..x koser aku nak bermurah hati bg duet byk2 kt library tu..

nak tau buku apa yg aku pinjam??? *rajin nye dia pinjam buku kt library..* hihihi..sekali sekala puji diri sendiri..x slh kn...so ini la buku2 nyeeee....


sejak bila aku baca buka mcm ni ha???

muka budak yg berkemungkinan didenda!!!







nota bonts:mesti ka kena diakhiri dgn muka tuan blog..ye dak?? hikss..

No comments: