Thursday, June 18, 2009

~SWEET MEMORIES~

hellllooooooo semua...masa utk update blog aku yg makin lama makin suram ni...hihiihihi...right now aku nak berstory ttg kwn2 yg aku knl time aku keja dulu...dah nak dkt sebulan resign baru hegeh2 nak buat entry psl ni...huisshhh nampak nau aku ni seorang yg amat pemalas...

kira benda yg aku nak story ni in memories la kn...cam sodey la pulak ye...time aku keja ari tu aku dpt la kwn 2 org ni...nadia and aina..depa ni msk lmbt sket dr aku..masa mula2 keja cam sodey la x ado kwn gitu..sengsorang..dok sembang dgn promoter cina kt situ ja...nak dkt seminggu aku keja baru la depa ni muncul...hihihi..

nadia promoter sembonia handbag dan aina promoter alain delon & pierre balmain handbag..kira counter kami ni semua dkt2 la..sebelah menyebelah gitu...depa pn buat part time ja kt situ sbb masing2 masih study...nadia study kt unisel ambik course pendidikan pra sekolah n aina study kt uitm merbok ambik course accounting...aku dgn nadia sama umor...yg si aina ni muda setahun dr kami..kira dia baru 19 thn la...

nadia ni aku dah knl since jd cashier kt parkson after spm...time tu dia sales assistant..kalau aku dok kaunter 2 dia mmg selalu dok lepak kt situ..kdg2 kami mkn sekali...kira geng kt tmpt keja la jugak..bila result spm dah keluar masing2 bw haluan sambung study...dah lama x jumpa tup2 jumpa blk kt parkson yg sama tp dgn jawatan yg berbeda...hahahhahaha..promoter ja pn...

yg aina ni pulak masa mula2 aku igt dia ni sombong la langsung x senyum...kesian kt aku..igt blh buat teman sembang tp hampeh...tp dgn nadia dia leh lak dok sembang...so start dr situ la kami knl..sbb bila aku dok sembang dgn nadia, si aina ni pn nyebok gak..dah knl baru tau dia ni ok...muka ja sombong...

even kami baru knl tp rasa cam dah lama knl...kami blh sembang mcm2 benda termasuk la hal2 personal ni...best tau kalau dpt kwn yg 1 kepala ni..layan ja..kita pn selesa nak share or sembang psl apa2...aku lg rapat dgn nadia sbb aku dah knl dia before ni...bila dah ada kwn nak pi mkn pn dah ada geng..so kaki pn pjg melangkah sampai gurney...dulu x dak geng aku mkn kt pantry sajork....best wooo...imbau zaman keja lps spm bila mkn kt gurney ni..mmg byk gila kenangan..

aku dgn nadia resign pd hari yg sama...aina dia ckp tgh bln ni..so aku pn tatau dia dok keja lg or dah resign..ari tu pi nak ambik gaji nmpk dia ada lg..kesian dia sorg2...hihihii...sekarang nadia pn dah blk unisel...ari tu ada gak dia msg aku...tp time tu aku dok kalut nak keluar so sorry ye nadia x dpt nak msg lama2..x pa nnt kalau ada masa kita keluar sama2 k..

enjoy pic2 kami menggediks last day aku n nadia keja...




uniform aku..

time dok cam whore ni ada la promoter2 cina kt situ yg dok jeling tgk kami...aku tau ni mesti kes nak report kt bos aku...sbb last day tu bos aku cuti so mmg aku bebas la nak buat apa...dah la last day juga mmg mcm cilakak sbb aku langsung x buka bil ok...mmg diri 10 jam cam gitu la...sbb nya esk tu members day parkson so customer just my window shopping utk esk tu...saket hati aku...n aku rasa x slh aku bercam whore sbb customer x dak..kalau customer mai aku serve tau bkn x serve..ngee...to nadia and aina, i miss both of you so much..rindu nak gossip psl promoter kt situ..hihihii...

to me, bila dah bsr ni baru la aku tau betapa precious nya frenship ni...even baru knl kita dah blh jalin kn 1 relationship yg baik...and utk org mcm aku,
aku sgt2 menghargai sebuah ikatan yg dipanggil persahabatan...

No comments: