Friday, June 19, 2009

MUSIM TAG-MENGETAG

aku ada 3 hutang tag...dr cik ezzah godikxx....zilea rama2...dan mrs.edy...uishh 3 tag pn rasa cam semput den nak buat...tp sbb aku pn mmg sokaa buat tag so layan kn je..dr aku x update blog aku ni adalah lebih baik aku update dgn menghabis kn tag2 ni haa...so kita ikut giliran la noo...sbb ezzah tag aku dulu so aku buat tag dia dulu la..then ziela n last mrs.edy...

tag dr ezzah bunyi nya bergini...hihihihihi...*ada ka tag bunyi gitu????*

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
sour ribbon dkt famous amos...nyumehhh...like masam2 ni..

2. apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
mesti la family gue, kwn2, duit dan duit dan duit...so aku blh shopping non stop...ngee...

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
hotel or dewan yg dihias indah...waa verangans x hengat ko...suka tgk segmen org kawen2 dlm nona kt tv3 tu...

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan
hmm aku nak skip this question leh x??? boleh la.... huahuahuaaa....

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
hmmm no eye deer la...kome pikio le sendiri...anda rasa begitukah???

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
for dinner x ado..tp lunch ado..manhattan fish market...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku kenegaraan utk sem lps...hahahahha...gila lawa weyh x beli buku..tunggu next sem..

8. Apakah nama penuh kamu??
norashikin bt jaafar...so sila jgn nak eja nama aku syikin dah lps ni..kalau x aku sekeh kepala..

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
op kos la my momo...

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
apsal sorg ja???why oh why???byk tau aku nak jumpa for da first time ni...x pa la dis time, the lucky guy is shane west...*knp kena guy eh??*..dasar godixxx..kalau aku jumpa dia aku nak dia lyn aku mcm dia lyn mandy moore dlm movie a walk to remember...so romantik... tinggi nau berangan...larikssss...

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
aku ni x ramai la kwn yg benar2 rapat...lala...farhanaz<--depa 2 org ni mmg paling2 rapat...yati...farah...lieya...

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
sometimes..tu pn kt uum ja la..kalau rasa nak jimat duit aku basuh tgn..tp selalu nya aku humban dlm mesin basuh ja..sonang cita..kt umah kim salam la aku nak basuh baju...hahahha..*gelak setan*..dasar pemalas kamoo ni shikin yo..

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
hmm mana ye?? seronok??australia n ireland kot...tp byk la sebenar nya...

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
hmm gedixx...pandai...rajin...byk peminat...huhuhuhu...baik..

15. 8 perkara yang amat saya gilai
shopping...tgk tv/movie....
lepak dgn kwn2 ku...surf internet...
jln2 walau pn tanpa arah tujuan...
dgr lagu..fesyen...
beranagn...

16. Pelukan atau ciuman??
both...blh x???

17. 8 perkataan yang sering diucapkan
sorry...thanx...
bodo...bongek..ada beza ke bodo n bongek??
wei...gila...
ba alif ba ya..sayang..huhu..
kuang ajaq...kuang asam..*edited*

*word yg x baik tu hanya di sebut bila mrh or sakit ati..

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
ada ka buku nya??
carlo rino catalog..
sembonia catalog..
tu ja...hihihi..

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
sountrack filem bohsia, cik adik...jai ho...
jangan menangis lg...my heart will go on..
gone...all or nothing...
kembang perawan....pesona zulaikha...

*byk lg tp ni la yg aku igt..lg pn nak 8 ja kn..

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
sis ixora...
cik kuntum...
lala..
mrs.edy...

*4 org sudey...hihihi...



huishh byk soalan lak...berpeluh nak menjawab....selamat tag sonang..x yah aku nak letak pic bagai..so tag dr ezzah sudah langsai...

2 comments:

lieya orange M.I. said...

...alamak, sgt terharu okey, nama ku ada dlm list hg...huhuuuu

...tibe2 terindu pulak...

...kita mungkin terpisah bilik...waa

mishungu said...

hmm terpaksa la..hahahaha..
da x da kwn lain da..