Monday, May 4, 2009

GOODBYE FINAL EXAM!!! AND HERLOW SEMESTER BREAK!!!

weyh cam sorga ja dpt tulis tajuk entry cmtu..hihihihi...*gelak syaitonn sket*...ye la mesti la hepi gila2 sbb final exam yg memenat kn n memeningkan kepala hotak aku ni dah berlalu pergi...skrng ni risau nunggu result je la sambil berjimba-jimba utk 2 bln...best2...

final exam kali ni btol2 menguji tahap IQ aku yg x seberapa ni....ye la dah nama pn study last minute kn so yg sng pn still aku akn ckp ssh...asal mak aku call tanya cmna exam aku akn jwb ssh or blh la...hihi...sampai mak aku kata aku dr dulu asal tanya psl exam tu ja la jwpn yg akn aku bg...ahakss...dah tau dok tanya gak sapa srh...ngee....ank x guna tol la aku ni...

paper yg aku jwb dgn penuh x yakin nya tentu la paper ekonomi dgn marketing...even dua2 paper tu adalah paper asas tp totap menyebabkn aku mengeluar kn segala peluh jantan aku utk jwb paper2 tu...huhuhuhu...utk paper ekonomi final msk part makro...aku kalau makro mmg lemah sket compared to mikro...x abis2 dok tanya apsal keluk tu condong ke kiri la kanan la atas la bwh la...mana la aku nak tau..dah dia nak condong so condong la...hrghhh..goram den...20 soalan last mmg aku hentam sesado...hahahaha....so keluar dr dewan MAS dgn hati terluka...sob..sob..

paper marketing pulak adalah paper last aku utk final exam kali ni..dah la exam ptg potong mood aku ja nak packing2 brg utk blk...paper ni lecturer aku penah ckp sem lps dkt 400 ratus lbh student kena repeat...mmg gerun la cheq dgr...time exam paling awl student keluar 1 jam setengah..kira paling lmbt sepanjang aku exam..kalau x dlm 1 jam mesti dah ada org keluar dr dewan exam..aku jwb dgn penuh keluh kesah sambil dok pk nasib aku kalau kena repeat paper ni..oh no..i don't want...aku ni dah la ambil course marketing...kalau paper asas ni pn dah ssh x tau la paper2 utk sem2 dpn..mati aku wooo...

hmm dan kesan2 exam kpd diri aku adalah jerawat2 jahat yg tumbuh kt muka aku ni...tensen gue..


ni jerawat kt dagu..

more jerawat...hrghhh..

jerawat kt dagu tu bsr gila ok..sampai aku naik geram..ari2 dok main kt situ...x berani nak picit..aku mmg jenis x picit jerawat..biaq sampai dia kuncup sendiri...yg kt dahi aku ni penuh la..jerawat yg ats kening dah membesar sekarang...owhh fyi, pic ni disnap pd 1 mei lps..time dok study marketing....last 2 paper ni mmg jerawat muncul dgn soka ria....nyah kau jerawat dr diri ku...huhuhuhu...

hmm blk ni aku igt nak kijer la tp x tau bila nak pi cari kijer tu...haaaa....mls gila...dah la sekarang asik hujan manjang...mmg best la bongkang ats katil sampai tghari...dah tido pn lmbt bgn pn harus la lmbt...hahahaha....ank dara sapa la ni kn????kalau ada mak cik2 baca blog aku comfirm terus reject nak buat menantu...*ada ke???*....so guys aku dah cuti ni maka nya jgn risau blog aku ni akn kembali meriah....ehh meriah la sgt...tgk nnt nan ado jugak update nya....ok before aku stop aku nak jaja pic aku yg latest...dah lama x letak pic aku ni...tp x ado la latest sgt pn..pic time aku blk study week ari tu..kira aci la kn....hikss.... babaiiii...

dak prasan comei..

nota bonts:masa parents aku mai ambil aku kt uum ada sumthing happened kt mak aku..nnt aku story ok..lupa nak ambil pic my momo...








2 comments:

norMAzuan MUstafa said...

jerawat 10tion exam nieh...huuhu

mishungu said...

normazuan mustafa~tau x pa...hahahaha..