Friday, April 17, 2009

***OWH MEKDONAL***

k sj aku spell cam tu..short form kata nye...hmm hari ni aku happy sbb dpt mkn dkt mcD..dah lama gilos aku x mkn kt situ...dlm 4 bln cmtu kot..huish patot la aku ngidam ja..td ptg lps parents aku blk meniaga, kami bertiga pi la tanjung or town sbb nak pi ambik hbag aku yg dihantar utk di repair sbb koyak..lps tu terus pi belakang GAMA sbb nak tight kn spec aku ni..alang2 aku tukor skali getah kt tepi spec ni.. *org panggil apa ek??aku x tau la*...then terus menuju ke mcD midlands...wah suke2..muka hepi sj sbb dpt mkn..cuba kalau x dpt???terus sentap sampai esk..hihihihi...

sampai sana terkejut la gak sbb dah byk kedai tutup...dulu kira midlands ni mmg popular la..sampai BSB pn penah buat show kt situ..tp sekarang dah zaman kejatuhan..ye la byk gila shopping mall yg lg besau2 wujud kt png ni..selamat mcD x tutup..sampai counter order secara tamak..double cheese burger medium set,fillet-o-fish burger,quarter pounder burger,bubur ayam large and large coca cola...mak aku siap tanya nak tmbh apa2 lg x..aku yg kononnya ank yg baik ckp x mau apa dah padahal dlm hati menggeletik nak tu nak ni..yg tu sj dah rm28 hengget ok..x penah aku mkn kt mcD kena sampai cmtu..kira terkejut beruk sket la tp totap maintain ayu gitu...hihihi..lps dpt mkn aku lari sat pi bread history sbb nak beli pokka green tea..gilo kau pokka green tea kt situ 1 botol 500ml rm2.90..paling mahal la setakat ni aku penah beli..bread history kt gurney baru rm2 apsal bread history midlands ni mahal gilosss???psl apa harga x sama haa???dah la kt situ tunggu masa ja nak tutup hang pa blh lg nak letak harga mahal2!!!!

bila aku pi mcD blk mak aku srh aku beli double cheese burger..fillet-o-fish yg aku order mula2 tu mmg utk mak aku sbb td tanya mak aku mcm x tau nak mkn apa..so aku pn pi la beli..yg abah aku blh pulak bertenggek kt kedai dvd tgk cerita ong bak2..hihihi..dah abis mkn perut aku ni cam x ado effect apa pn..kira masih ada space utk sumbat makanan lg..so aku pn ckp kt mak aku nak beli nugget bw blk rumah..dan ni kali ke berapa pn aku x tau aku dok pi kt kaunter tu..sampai cashier dia pn dok senyum ja kt aku..mesti dlm hati dok ckp aku ni kuat mkn..huh!!! tp ada aku kesah???? nugget tu x ado sempat sampai rumah..dlm kereta aku dah mengcekik dah..hahahaha...dah la mkn sorg2 sajork...tp cam x puas la sbb x dpt sundae cone..next time la ye..sbb esk aku dah nak blah blk uum... bwh ni pic2 yg aku ambik dr google.com.my..mls nak snap pic td so google sj la..sila telan liur yo..hehehehe...*gelak setan* ..







aku mls nak letak caption..hang pa pn dah tau apa benda tu semua kn..hmmm tomollow i will go back to hutan sintok..berjuang utk final exam...wish me luck k peeps..may be blog ni akn kembali sunyi sampai aku abis exam..may be la yo..kalo aku rajin aku update..*cam la berduyun yg dok baca blog aku ni haa*..tp aku rasa mcm idok je la..hihihi..kt uum mood berblogging adalah sgt kureng...aku pn tatau psl apa..hmm beta stop now...love u all my readers..muaaappphhhh...*kiss..kiss*

nota bonts:tkt nya nak exam!!!!!!!!!aku kena dpt 3.5 n above kalo idok jwb la sendiri..huhuhu..

2 comments:

joegrimjow said...

nak jugkkk

mishungu said...

joegrimjow~g la beli sndri...lalalala..hikss..